Tåka Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: warcraft 3 campaign nå (nedlastet versjon). det ruler, faktisk bedre enn starcraft. spiller det på lan nå, det ligner på sc men er mye bedre. historien er den beste jeg har sett i ett spill, er som og se en film. jeg skal sove i telt utenfor butikken dagen før jeg kjøper det! Man sier vel IKKE på et forum at man spiller et "nedlasted" spill som IKKE har kommi i butikken ennå! OMG so stupid the post will be closed ASAP! DUST!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Du vet, det finnes folk som liker å skryte over at de har bredbånd og lasta ned spill på edonkey og brent dem. De føler seg liksom mere "l33t" enn vi andre som er så DUMME at vi kjøper spill i butikken. Denne karen faller greit inn i den kategorien. Og tråden BLE stengt :smile: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Bra he he men denne karen har jo hvert medlem her LENGE så jeg skjønner ikke hvorfor han må komme med en så STUPID post!!! Men det driter jeg i jeg skal kjøpe spillet for jeg er en stor fan av Warcraft har alle spilla før # 3 og jeg gleder meg til å spille en "ferdig utviklet" Warcraft 3 istedenfor en "warez" beta LOL! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 18:04, Bitex skrev:Du vet, det finnes folk som liker å skryte over at de har bredbånd og lasta ned spill på edonkey og brent dem. De føler seg liksom mere "l33t" enn vi andre som er så DUMME at vi kjøper spill i butikken.Denne karen faller greit inn i den kategorien. Og tråden BLE stengt :smile: Han faller ikke inn i den kategorien nei, fordi han sa selv han kommer til å kjøpe det når det kommer, jeg personlig ser ingen moralske problemer med å laste ned før det kommer i butikken, for så å kjøpe det når det kommer, gjør det samme feks med buffy, der jeg dloader episodene på divx, og kjøper de på dvd når de kommer ut. Jeg tror de fleste ville gjort det samme hadde de muligheten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hallo, hvor mange gidder å kjøpe et spill de allerede har fullført og spilt seg lei på. Han sa kun dette for å innbille oss at han faktisk ikke piratkopierer (han sikkert 200 ISO'er i platehylla si) for å unngå stenging av tråden. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 18:16, Bitex skrev:Hallo, hvor mange gidder å kjøpe et spill de allerede har fullført og spilt seg lei på. Han sa kun dette for å innbille oss at han faktisk ikke piratkopierer (han sikkert 200 ISO'er i platehylla si) for å unngå stenging av tråden. Kjenner flere som gjør det jeg :smile: Finnes uansett hva du tror fortsatt noen enkeltindivider igjen som har moral og samvittighet :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 18:12, Tåka skrev:Men det driter jeg i jeg skal kjøpe spillet for jeg er en stor fan av Warcraft har alle spilla før # 3 og jeg gleder meg til å spille en "ferdig utviklet" Warcraft 3 istedenfor en "warez" beta LOL! 3.juli: Forhåndsbestille Col.Ed. Men du bæsjer på leggen i siste del av setningen. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 18:16, Bitex skrev:Hallo, hvor mange gidder å kjøpe et spill de allerede har fullført og spilt seg lei på. Han sa kun dette for å innbille oss at han faktisk ikke piratkopierer (han sikkert 200 ISO'er i platehylla si) for å unngå stenging av tråden. nå må du ikke glemme at multiplayer delen av wc3 vil føre til at man ikke går "lei" så veldig fort. bare se på starcraft. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jo det er sant. Multiplayer vil såklart ikke funke på en warez-versjon. Men å si at denne er "warez-beta" er egentlig bare tull. De har bare tatt gold-kopien (som sannsynligvis er gitt dem via en insider i blizzard eller journalist) og fjernet cd-sjekken. Ingenting mere Beta selv om det skjer. Men multiplayer er jo borte da. Neverwinter Nights mister funker også kun singleplayer på warez-versjonen..og der er vel singleplayern bare 1/3 av potensialet til NWN. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 man kan fortsatt spille multiplayer, bare ikke på battle.net.. du kan jo til og med spille på warforge sin battle.net med piratkopien så snart wc3 er i butikkene. (men bare pga at de ikke kan implementere cdkey-sjekk. hadde warforge kunnet, ville de gjort det) Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 jajaja og enkelte har fortsatt altfor lite å finne på... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Den 2002-06-28 18:04, Bitex skrev: Du vet, det finnes folk som liker å skryte over at de har bredbånd og lasta ned spill på edonkey og brent dem. De føler seg liksom mere "l33t" enn vi andre som er så DUMME at vi kjøper spill i butikken. Denne karen faller greit inn i den kategorien. Og tråden BLE stengt :smile: [/quote lol, jeg kjøper spill i butikken som alle andre da. det er ikke jeg som har lastet det ned, hvorfor tror du jeg har bredbånd, og who cares? hva er edonkey? er det kult og laste ned spill? de som tror de er kule for de laster ned spill hater jeg, de tror de gjør noe fornuftig med pcen sin, de er jo helt misforstått i hodet. please, warcraft 3 er jævlig bra, og jeg sier det her på forumet så blir jeg flamet av fjortiser som deg. skjerp deg. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 18:16, Bitex skrev:Hallo, hvor mange gidder å kjøpe et spill de allerede har fullført og spilt seg lei på. Han sa kun dette for å innbille oss at han faktisk ikke piratkopierer (han sikkert 200 ISO'er i platehylla si) for å unngå stenging av tråden. multiplayern i warcraft 3 er dritbra, jeg spiller det med broren min og en venn på lan. jeg kommer til og kjøpe dette spillet asap, hvis du ikke tror meg kan vi møtes innpå battlenet på warcraft3 om en ukes tid. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: please, warcraft 3 er jævlig bra, og jeg sier det her på forumet så blir jeg flamet av fjortiser som deg. skjerp deg. HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAAHHAHhAHAHHA!!!!! (tror folk skjønner hva jeg mener :razz: ) Her kommer den største fjortisen på hele gamer.no forumet og kaller en annen fyr for fjortis... jaja... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Den 2002-06-28 23:27, nekroz skrev: Quote: (tror folk skjønner hva jeg mener :razz: ) Her kommer den største fjortisen på hele gamer.no forumet og kaller en annen fyr for fjortis... jaja... finn på noe annet og gjøre det... du henger etter meg som en klegg, finn deg noen barbie'er du kan leke med hvis du mangler sosial kontakt. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 18:01, Tåka skrev: Quote: warcraft 3 campaign nå (nedlastet versjon). det ruler, faktisk bedre enn starcraft. spiller det på lan nå, det ligner på sc men er mye bedre. historien er den beste jeg har sett i ett spill, er som og se en film. jeg skal sove i telt utenfor butikken dagen før jeg kjøper det! Man sier vel IKKE på et forum at man spiller et "nedlasted" spill som IKKE har kommi i butikken ennå! OMG so stupid the post will be closed ASAP! DUST!!!!!!!!!!! hehe, du kaller 20-30-40 stykker innpå forumet for duster siden de snakker om warcraft3 innpå forumet og spør dem hvor dumme de kan bli? jeg ser ikke helt hva som er så dumt med det, kanskje du kan forklare det litt nærmere? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Den 2002-06-28 23:33, El_PoLLa skrev: Quote: Den 2002-06-28 23:27, nekroz skrev: Quote: (tror folk skjønner hva jeg mener :razz: ) Her kommer den største fjortisen på hele gamer.no forumet og kaller en annen fyr for fjortis... jaja... finn på noe annet og gjøre det... du henger etter meg som en klegg, finn deg noen barbie'er du kan leke med hvis du mangler sosial kontakt. Fjortis Power!!! Her må jeg bare le... lol :razz: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 00:44, nekroz skrev:Fjortis Power!!! Her må jeg bare le... lol :razz: det var ikke ment som noe fortis spøk, men jeg mener det helt alvorlig. du leser **** alle postene mine, og svarer drit i dem du svarer i eller du svarer ikke. forfølgelse eller noe slikt heter det vel, og det er jævlig irriterendes i lengden. du er vel voksen nok til og innse at det ikke fører til noenting og at det ikke er noe vits i og gjøre det. du synes sikkert det er kjempegøyt og kjempeinterresant å kunne hevde seg litt på internett, men du er vel snart kommet forbi det stadiet nå, eller? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 01:24, El_PoLLa skrev: Quote: Den 2002-06-29 00:44, nekroz skrev: Fjortis Power!!! Her må jeg bare le... lol :razz: det var ikke ment som noe fortis spøk, men jeg mener det helt alvorlig. du leser **** alle postene mine, og svarer drit i dem du svarer i eller du svarer ikke. forfølgelse eller noe slikt heter det vel, og det er jævlig irriterendes i lengden. du er vel voksen nok til og innse at det ikke fører til noenting og at det ikke er noe vits i og gjøre det. du synes sikkert det er kjempegøyt og kjempeinterresant å kunne hevde seg litt på internett, men du er vel snart kommet forbi det stadiet nå, eller? Du er skikkelig morsom El_Polla! Jeg leser mye av det som står i dette forumet. Ergo jeg leser mye av det du skriver ja! Svarer drit? Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Hevde meg på internett? Det er det dummeste jeg har hørt. Når jeg sier at jeg er lei av at du maser om de samme tinga hele tiden så er det kanskje noe du skal tenke på. Spør deg selv: er det vits å si de samme tinga om og om igjen? Liker folk det? Jeg vil ikke mase mer på deg. Så bare TENK litt du. Huff... jeg er både lei og trøtt ja... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 01:40, nekroz skrev:Du er skikkelig morsom El_Polla! Jeg leser mye av det som står i dette forumet. Ergo jeg leser mye av det du skriver ja! Svarer drit? Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Hevde meg på internett? Det er det dummeste jeg har hørt. Når jeg sier at jeg er lei av at du maser om de samme tinga hele tiden så er det kanskje noe du skal tenke på. Spør deg selv: er det vits å si de samme tinga om og om igjen? Liker folk det? Jeg vil ikke mase mer på deg. Så bare TENK litt du.Huff... jeg er både lei og trøtt ja... det er fint, ikke mas mer. det første steget er å innrømme det. hvis du ikke skjønner hva jeg mener med at de bare svarer drit i postene mine eller du ikke svarer så kan du jo finne en post der du svarer noenlunde konstruktivt i en av mine tråder eller quote til en av mine poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå