nabben Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 har akkurat satt inn nytt hovedkort i pcen min, men nå får jeg ikke noe bilde. den starter og går, men blir ikke bilde. det er en studio pc og det kommer et band i dag, så setter pris på raskt svar! mvh Lenke til kommentar
nabben Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 hovedkortet er av typen : A-bit IC7-G Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har du eget skjermkort eller bruker du den utgangen på hk? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 reset cmos jumpern står feil Lenke til kommentar
nabben Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 er ikke integrert skjermkort, så bruker eget ja. og jumperen står riktig. maskina starter, og alle vifter blåser osv, men får ikke bilde på skjermen. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Det kan være feil i manualen, slik jeg selv har vært ut for (På Abit NF7 S2G). Viftene osv blåser uansett. Endret 18. mars 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sjekk om du har fått satt en "ekstra! skrue inn i hket, da forsvinner strømen ut i kassa og d et blir ikke no bilde på skjermen... Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) En feilplassert spacer under HK du mener ja... Ser i manualen til kortet ditt at jumpern skal stå til venstre. til meg står det samme, men jumpern skal faktisk stå til høyre. (mitt tilfelle) Endret 18. mars 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå