Gå til innhold

TES: Den Store "Post dine Morrowind bilder" Tråden.

Anbefalte innlegg

Begynner å bli en stund siden vi besøkte Tamriel nå. Minnene strømmer på... Men jeg lurte på en liten ting:

Dere som har samlinger med alt mulig rart fint linet opp ved siden av hverandre; hvordan får dere til det? Jeg endte alltid opp med alt i en salig røre enten på gulvet eller på et bord. Gjerne masse items oppå hverandre. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg virkelig kjørt meg fast... Tankte jeg skulle fullføre main quest, men jeg har klart å drepe Mistress Therana. What to do?

Det er konsoll komandoer for vekke opp døde NPC'er igjen. Husker dem ikke, men søk litt rundt så finner du dem sikkert. Hvis ingen her i forumet husker dem da?

http://www.uesp.net/ er en bra plass å lete litt.

placeatpc, "mistress therana", 1, 120, 0

Men det funker ikke :hmm:

Lenke til kommentar
Begynner å bli en stund siden vi besøkte Tamriel nå. Minnene strømmer på... Men jeg lurte på en liten ting:

Dere som har samlinger med alt mulig rart fint linet opp ved siden av hverandre; hvordan får dere til det? Jeg endte alltid opp med alt i en salig røre enten på gulvet eller på et bord. Gjerne masse items oppå hverandre.  :hmm:

Du kan bruke en mod som heter Rotations/rotate eller noe slikt, med den kan du flytte og rotere de fleste tingene du finner. Du kan til og med "henge" ting på veggen. Har desverre ingen link.

Lenke til kommentar
Nå har jeg virkelig kjørt meg fast... Tankte jeg skulle fullføre main quest, men jeg har klart å drepe Mistress Therana. What to do?

Det er konsoll komandoer for vekke opp døde NPC'er igjen. Husker dem ikke, men søk litt rundt så finner du dem sikkert. Hvis ingen her i forumet husker dem da?

http://www.uesp.net/ er en bra plass å lete litt.

placeatpc, "mistress therana", 1, 120, 0

Men det funker ikke :hmm:

Prøv med placeatpc, "mistress therana", 1, 1, 1

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...