Gå til innhold

TES: Den Store "Post dine Morrowind bilder" Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk:) Jeg oppdaterer den så og si hvær dag.... Så snart blir jeg å dele den opp i noen deler hvor personer er i den ene, hvordan jeg ser ut og hva jeg gjør i den andre, dyr i den tredje og landskap og sånt i den fjerde... Kommer til å sette linkene til hvært enkelt album i signaturen min..

Lenke til kommentar

Tok å testet ut noen texture-modder og diverse i dag og jeg synes resultatet ble veldig bra:

 

ScreenShot%201.jpg

 

ScreenShot%2014.jpg

 

ScreenShot%2015.jpg

 

ScreenShot%2023.jpg

 

ScreenShot%2016.jpg

 

Flere bilder her: http://home.no.net/aomrec/morrowind

 

(Ja forresten om du lett blir støtt eller sitter i omgivelser du ikke vil bli støtt i så ikke gå inn på bildenummer 17 :p NEI jeg har ikke lastet ned total_Nudistparty_v2.1 eller noe men de dukket plutselig opp i skauen og jeg aner ikke hvilken av de mange addonene de kom fra ^^

Endret av Zatôitchi
Lenke til kommentar
Nå har jeg virkelig kjørt meg fast... Tankte jeg skulle fullføre main quest, men jeg har klart å drepe Mistress Therana. What to do?

 

Slenger med et bilde også da.

Du kan bruke Construction Set, og sette ut "Mistress Therana" på nytt.

Jeg har desverre ikke tilgang til CS, ellers kunne jeg laget en liten pluggin som fikset problemet.

 

Her ser dere mitt nyeste prosjekt, -Putehuset :love:

post-175-1112640481_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nå har jeg virkelig kjørt meg fast... Tankte jeg skulle fullføre main quest, men jeg har klart å drepe Mistress Therana. What to do?

 

Slenger med et bilde også da.

Du kan bruke Construction Set, og sette ut "Mistress Therana" på nytt.

Jeg har desverre ikke tilgang til CS, ellers kunne jeg laget en liten pluggin som fikset problemet.

 

Her ser dere mitt nyeste prosjekt, -Putehuset :love:

Flott! Men, eeh jeg har ikke gjort det før. Hvordan gjør man det? Har rota litt rundt nå men, er ikke helt sikker på hva jeg gjør :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...