Gå til innhold

TES: Den Store "Post dine Morrowind bilder" Tråden.

Anbefalte innlegg

Som vaskeekte Morrowind spillere, regner jeg med at alle og enhver har et bilde eller to på lager.

Det hadde vert kult om dere ville dele deres bilder med oss andre forumbrukere! :)

Bildet kan være av hva som helst, så lenge det omhandler Spillet Morrowind.

Post gjerne bilder av din person, ditt hus, pen natur eller noe annet du opplever i Morrowind

Hvis du ikke vet hvordan man tar bilder, gjør følgende:

Finn mappen der du instalerte Morrowind, og åpne filen Morrowind.ini.

Se litt nedover i dokumentet, og finn linjen

Screen Shot Enable=0

Endre linjen til

Screen Shot Enable=1

Lagre filen.

For å ta bilder i morrowind, er det bare å trykke på "Print Screen" knappen på tastaturet.

Her er min fyr:

post-175-1111153753_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lagrer bildet seg i Morrowind mappen da?

Btw, kul armor. Har ikke kommet noe langt selv, men kan ta et bilde av characteren min.

Ja, bildet lagrer seg i mappen "Morrowind".

Bildene blir lagret som ScreenShot 1, ScreenShot 2 etc.

Enda et bilde forresten:

post-175-1111157147_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvilket utstyr er det? Helm of Clavicus Vile og diverse deler fra han sinte vakten i Mournhold?

Det er så lenge siden jeg tok det bilde, så jeg husker ikke hjelmen.

Resten er her hands armor fra slasken i mournhold. (slaktet han :wee: )

Under har jeg et sett med enchantede klær og en amulett.

Ok, siste bildet av hvite bjørner, jeg lover! :yes:

post-175-1111182641_thumb.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Oppdatering på characteren min.

Har fått meg 2 deler av dreugh(?) armor. Tok de av ei trader(hun som ligger slaktet på bildet, ved føttene mine). Og det ble ikke rapportert til vaktene.

Edit: Glemte bildet :wee:

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Her er en av de 2 beste armorene som er i spillet ferdiglaget :)

Jeg har begge to :tease:

Jeg vil påstå at Dragonbone Cuirass og den enchantede versjonen av Her Hand`s Cuirass er bedre en Lord`s Mail både i Armor Rating, og det faktum at magien er Constant Effect på begge de overnevnte Cirassene. :w00t:

post-175-1111339818_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Her er en av de 2 beste armorene som er i spillet ferdiglaget :)

Jeg har begge to  :tease:

Jeg vil påstå at Dragonbone Cuirass og den enchantede versjonen av Her Hand`s Cuirass er bedre en Lord`s Mail både i Armor Rating, og det faktum at magien er Constant Effect på begge de overnevnte Cirassene. :w00t:

Her Hand's er ikke orginalt i morrowind, det kommer med tribunal :p

Dragonbone Curiass:

edit: var visst feil bilde, ser det ikke så bra som jeg trodde da

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Ja det er sant. :)

Nå er jo daedric cuirass bedre på armor rating, men har ikke magien som Lord`s Mail har.

Lord`s Mail sin magi er jo ikke serlig å hoppe i taket for da, men den har en sterk fordel, og det er vekten.

Hva som er best er vel opp til hver enkelt, men personlig velger jeg daedric før Lord`s Mail.

Foresten Equerm, det virker som du har en solid samling med stæsj, du har ikke lyst å slenge opp et bilde eller to av huset ditt? :)

Lenke til kommentar

Ja det er sant. :)

Nå er jo daedric cuirass bedre på armor rating, men har ikke magien som Lord`s Mail har.

Lord`s Mail sin magi er jo ikke serlig å hoppe i taket for da, men den har en sterk fordel, og det er vekten.

Hva som er best er vel opp til hver enkelt, men personlig velger jeg daedric før Lord`s Mail.

Foresten Equerm, det virker som du har en solid samling med stæsj, du har ikke lyst å slenge opp et bilde eller to av huset ditt? :)

Ja jeg har kanskje det, takk takk, føler meg litt beæret når du spør så pent :w00t:

Da starter jeg da:

Amulet-Of-Heartthrum.jpg

Amulet Of Heartthrum noe jeg fant når jeg vandret i hulen til en av dagoth vampyrene, den er verdt sinnsykt mye. Som dere kanskje ser så er den formet som en person og den snur seg faktisk så den har ansiktet imot deg når du går rundt den.. :D

Mantle-Of-Woe.jpg

Mantle of Woe, syk liten ting som du kan skaffe deg på Solstheim, du skal ned i en brønn for så å finne en fyr som har den og sier at han skal bruke den til å overta verdenen. Noe som jeg synst er rart med tanke på at du dør om du har den på den lenge nok :D

Stuff.jpg

Diverse stuff

glass-armor.jpg

Min samling med Glass ting, ikke la deg lure! Der er faktisk 5 curiass og 4 sett med graves, 3 hjelmer tror jeg og litt til andre ting :)

hopesfire-info.jpg

Hopesfire

trueflame-info.jpg

Trueflame

hopesfire-og-truflame.jpg

Hopesfire og Trueflame

kart-over-balmora.jpg

Jeg bruker det huset

Kanskje jeg skal legge ut bilder av de andre etasjene senere, har ikke spillt morrowind på en stund nå men jeg skal ta bilder av de andre etasjene neste gang jeg spiller :)

Forresten synst ikke det var så veldig imponerende i forhold til hva du har Fargoth ;)

edit: makk med bildene..

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...