abahddf Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fikk i dag et nytt fz3 men fulgte ikke med norsk eller engelsk bruker-manual. Har sett etter på panasonic.com og .no om det fantes der men ingenting finne. Noen som vet hvor på nettet jeg kan få tak i norsk eller engelsk manual? Prøvd kamera bare litt men når jeg zoomer helt ut så får jeg ikke til skarpe bilder.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tror nok du må kjøpe fra Panasonic Norge. Det koster noen hundrelapper (det er blant annet dette som er problemet med å kjøpe fra utlandet eller EU versjon... har du kjøpt hos en norsk forhandler og de ikke har opplyst om at bruksanvisning på norsk, svensk eller dansk ikke følger med, så har du rett på dette). Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du kan laste ned engelsk manual her: http://service.us.panasonic.com/OPERMANPDF/DMCFZ3PP.PDF Lenke til kommentar
abahddf Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Kameraet er kjøpt hos norsk forhandler ja. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 abahddf skrev: Kameraet er kjøpt hos norsk forhandler ja.Takk for hjelpen Hvis de ikke har opplyst om at det er EU modell, så har du krav på bruksanvisning på ett nordisk språk. Dette kan du kreve i butikken. For øvrig vet jeg at Panasonic Norge dreit seg ut med noen FX7 kamera der de glemte å legge ved nordisk bruksanvisning. Dette fikk vi ettersendt til butikken, så alle kundene fikk dette i etterkant. Kan det ha skjedd noe lignende her? Lenke til kommentar
abahddf Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Kjøpte kameraet hos elprice og kan ikke huske det sto noe om det var eu-modell men. Å nå ser jeg ikke at dei har kameraet lenger heller. Har sendt mail men har ikke hørt fra dem ennå. Fulgte med anvisninger på tysk, italiensk og slik bare. Trodde det uansett var med på engelsk da men. Ordner seg vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå