Little Joey Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Som nevnt har jeg en "Compaq Armada m700", lurte på om det var mulig å oppdatere den noe ytterligere? F.eks: Skifte ut CPU? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tror CPU, 1 av de tre minneslottene og grafikkort er loddet i HK på denne. Eneste mulighet er ny HD og 2 x 256MB ekstra minne. Vurderer selv mer minne til min 600MHz, men brikkene koster 450,- og 900,- for 128/256 Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Greit. Vet iallfall at jeg har mulighet til å legge til en ekstra minnebrikke... Har 1 av 3 slotter ledige, maks totalminne ligger vel rundt 300 og noe- for min del iallfall. Men det skal være sagt at det er dyrt med minnebrikker. Lenke til kommentar
de_icer Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kan nevne at jeg forsøkte å oppgradere min 650 med generic minne i går - det var ikke noe særlig, den ville ikke starte etterpå.. Så man må vel kjøpe de brikkene som er spesifisert kompatible.. Noen av dere som har noen andre erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå