Gå til innhold

klokking av sempro 2600+ gammelt nytt men...

Anbefalte innlegg

Har en AMD sempro 2600+ soket A

hk asus A7V880

Apacer Memory 512MB PC-400 DDR PC3200 Orginal Har 2 slike.

Har klokket den til 2.0 ghz, bare med bus klokking. Kan jeg greie mer eller er det lite mer å hente? Noe det butter i kansje? E litt lite inne på det men vil lære alt (en dag kansje) Åpen for forslag, sider med info. Ska kikke vidre på overklokking.no jeg.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

ttt, Ting Tar Tid. Har herja litt med med semproen får og får den opp i 2,2ghz med vcore på fullt 1,85 med 200fsb. Har bare boxsed kjøleren så noe stress test er det ikke å snakke om, den booter opp og får kjørt super pi 1m på 59. Får den ikke lavere på grunn av minne ikke vil noe har slakket timinga helt, ikke testa memtest86. Men gjer meg nå er 52 grader på idel, lite gunstig å prøve mer. Men fikk den opp i 2,3ghz klikka fulstendig da komm ikke inn i bios. på 210fsb. ska prøve med ny kjøler å presse litt mere ut, er nå gammelt nytt sikkert men må teste å lære jeg og. Ska nå se om jeg ikke får opteron og Asrock hk s939, på ny året og nytt minne. få ny kjøleblokk og minne først så kan jeg heller presse mere av denne og, enest dumme med denne cpu at du ikke kan forandre mp opp eller ned. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...