pgdx Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei. En kompis av meg vil lære touch-metoden, og han ønsker et enkelt program som kan lære ham det. Han bruker dessverre Windows, så de innebyggete programmene i KDE er ikke et alternativ. Noen som bruker Windows her som vet om noen program til det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Hva med dette? Edit: Er demo, så må du kjøpe det for å bruke det etter at prøvetiden har gått ut da :/ Edit2: EDIT ikke Eid Endret 18. mars 2005 av Volcov Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med MSN ? Bare la han trykke et par år, så skriver han som ei ku ;D Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Du kan bruke Drillpro. Det er et program beregnet for å lære touch. Husker de hadde det nede på 486'ene på barneskolen. Edit: Oisann, Volcov var visst lenge før meg Endret 18. mars 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Touchlæreren brukes på vår skole. Helt gratis å laste ned fra nettet også, og fungerer godt. www.aschehoug.no/alfa Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 "Kjenner" jeg deg rett, drange_net, vil nok f.eks. den GPL-lisensierte TypeFaster gi deg atskillig bedre nattesøvn enn de andre forslagene. Jeg har ikke prøvd det, men ut fra prosjektsiden ser det da helt kurant ut, og kjører både i UNIXer og Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå