laukis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Formaterte disken og presterte å glemme og ta backup av en database først. Har kjørt recovery ved hjelp av GetDataBack v 2.25. Jeg fant da igjen alle filene som lå i mysql\data katalogen. Her ligger også filene tilhørende databasen jeg prøver å hente fram igjen; .frm, .MYD og .MYI filer. Etter å ha limt tilbake databasen i mysql/data/ katalogen får jeg opp alle tabellene i php myadmin og Mysql control center (samt fra kommandolinjen) men får feilmelding når jeg skal kjøre spørring mot disse fra myadmin: #1033 - Incorrect information in file: '.\forumdb\casemodule.frm' Har også prøvd følgende fra kommandolinjen "mysqlcheck --auto-repair forumdb" da får jeg masse feilmeldinger: error : Incorrect information in file: '.\forumdb\casemodule.frm' forumdb.casemodule_bodies error : Incorrect information in file: '.\forumdb\casemodule_bodies.frm' forumdb.diverse error : Incorrect information in file: '.\forumdb\diverse.frm' forumdb.diverse_bodies error : Incorrect information in file: '.\forumdb\diverse_bodies.frm' forumdb.forums error : Incorrect information in file: '.\forumdb\forums.frm' forumdb.forums_auth error : Incorrect information in file: '.\forumdb\forums_auth.frm' Noen som har noen tips, eller er dataene tapt for alltid? Lenke til kommentar
laukis Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Har forresten også fått tak i følgende filer: ibdata1 ib_logfile0 ib_logfile1 Er det mulig å spore opp "insert into..... " kommandoene ved hjelp av disse filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå