Compac Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja topic sier det meste. Er kanskje ikke et netevrk spørsmål, men lurer på om det er mulig å koble 3-4 skjermer, tastatur og mus til en stasjonær pc? Slik at 3 forskjellge brukere kan benytte den samtideig. TAkker for svar! Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 du kan iallefall ha som mange skjermer du vil. det er også bare å koble til et lass med usb-mus. det eneste jeg ikke vet er om du kan koble til flere usb-tastaturer, men jeg regner med at det fungerer på samme måte som flere mus på samme pc. Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja det er mulig. Men alle må bruke samme skjerm. Vi benytter 8 skjermer på 1 pc på jobb. Vi bruker derimot bare 1 keyboard, men jeg har testet at den fungerer med 3 USB keyboard på 1 pc samtidig. Vi bruker en kramer vga splitter som vi har kjøpt fra Leteng. Lenke til kommentar
JVS Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du kan koble flere skjermer til i dual, eller trippel view uten problem. De fleste skjermkort har to utganger (VGA og DVI), så du kan koble til to skjermer. Er også mulig å få tak i splittere, slik at du kan splitte en av utgangene i to. Da har du tre tilsammen. Har selv testet med to USB mus på samme maskin, og det funker fint. Du kan sloss om å styre musepekeren Tastatur har jeg ikke prøvd, men det går sikker det også. Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvis det er Virtuallisering du mener, så går ikke det enda... iallefall ikke på vanlige PC'er. Lenke til kommentar
Synchromatic Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Har lest ett sted at man på en messe fikk te akkurat det du sa over to brukere, at dem faktisk fikk delt alt på 2, der 2 stykker spellte CS mot hverandre på samme PC logga inn i windows hver for seg. 2 skjermer, 2 keyboard, 2 mus, men UAVHENGIGE! (veit ikke om det var 2 skjermkort, da... kunne være bare ett ) .... så gansek naist ut, men jeg trokke det helt er mulig å få tak i programvaren dem brukte :\ ... iallafall ikke enda ... edit: AhmanKell, vi snakker vel om den samme tingen Endret 18. mars 2005 av Synchromatic Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 flere skjermer på samme maskin er skjermkort avhengig såfremst du ikke har en finurlig sak. flere mus og tastatur er jo bare å kjøpe så mange usb hubber du skulle trenge å evt ps2->usb overganger. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Har lest ett sted at man på en messe fikk te akkurat det du sa over to brukere, at dem faktisk fikk delt alt på 2, der 2 stykker spellte CS mot hverandre på samme PC logga inn i windows hver for seg. 2 skjermer, 2 keyboard, 2 mus, men UAVHENGIGE! (veit ikke om det var 2 skjermkort, da... kunne være bare ett tongue.gif) .... så gansek naist ut, men jeg trokke det helt er mulig å få tak i programvaren dem brukte :\ ... iallafall ikke enda ... edit: AhmanKell, vi snakker vel om den samme tingen tongue.gif Gjorde de på skolen jeg gikk på for å reklamere for elektronikk linja VK1 under sånn utdannings messe eller hva det nå het.. EDIT: var de i som gikk den linja som gjorde det! Endret 18. mars 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå