bzzlink Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Jeg må ha tak i den innen imorgen! Det var en Narkoholiker som kom seg inn i bilen min i natt, han fant sef ikke noe av verdi, men trodde sikkert i sin rusvillfarelse at Dell x50 ladekabelen var verdt mange penger .... Jeg stikker på billtur imorgen og trenger ladekabel, og dell selger jo bare over nett og post... eller finnes det noen som fører deres produkter. Jeg bor i oslo, men skal til køben via gøteborg så..... tips mottas med takk ! Endret 18. mars 2005 av bzzlink Lenke til kommentar
thrill Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er en forretning som holder til ved siden av Klingenberg kino, tror den heter Papyrus. De har en del PDA-tilbehør. Tviler på om de fører noe for Dell, men du kan jo ringe dem. De har dessverre korte åpningstider. Ellers kan du forsøke Clas Ohlson og Computer-City. Lykke til! Lenke til kommentar
jorns Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ellers så kan du jo bestille herfra. Jeg gjorde det og det tok ca 19 dager før jeg fikk varene. En kompis av meg fikk varene på under en uke. Det er ikke orginal varer men det jeg bestilte virker i hvertfall som om det er god kvalitet. Bestilte varer både til en Dell X50v sam en Pocketloox 720. Det merkelige er at det ikke kom tollkrav, aner ikke hvorfor, heller ikke kameraten min fikk tollkrav. http://shop.brando.com.hk/ Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 OK takk for tips. Jeg endte opp med å bestille den herfra isteden. www.thepocketsolution.com De sendte varen samme dag som jeg bestilte, og den kom etter 4 dager. I konvolutt rett i postkassa mi! (faktisk raskere enn noen varer jeg bestilte på Komplett samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå