RBW Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Stillegående X800 XL fra Sapphire Sapphire har fått hjelp fra Zalman i forbindelse med sitt grafikkort X800 XL Ultimate. Skjermkortet er nemlig parret med en kjøler i Zalmans VF700-serie. Les artikkelen her Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 nais, men over 3k bare siden det følger med bra kjøling er litt mye... man får jo kortet ned i 2400kr med vanelig kjøling... Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) postet i feil post Endret 18. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) nais, men over 3k bare siden det følger med bra kjøling er litt mye... man får jo kortet ned i 2400kr med vanelig kjøling... 2700 kr i følge prisguiden Endret 18. mars 2005 av Dafe Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synd det ikke har dual dvi da.. da hadde det vært mer forsvarlig å betale litt ekstra. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synd det ikke har dual dvi da.. da hadde det vært mer forsvarlig å betale litt ekstra. powrcolor har, for litt ekstra, to dvi-kontakter Lenke til kommentar
kim Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Prisen er lik, Sapphire: Stillegående Powercolor: 2xDVI For meg er 2xDVI det beste valget Endret 18. mars 2005 av kim Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er dette Cu eller AlCu-versjonen? Og hvordan har dem fått den blå? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synes det er svært svært bra med stille kort. Blir nok noe lignene kort på meg neste gang jeg skal kjøpe en maskin. Men det skuffer STORT at det ikke er dual dvi, er ikke noe vits å kjøpe et kort hvis det ikke er dual dvi for min del. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 er vel bare å kjøpe kortet med dual-dvi og installere en sånn kjøler på deg da.. no prob Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 er vel bare å kjøpe kortet med dual-dvi og installere en sånn kjøler på deg da.. no prob 'probbet' om det er noe er den ekstra prisen for kjøleren samt at man vel mister garantien når man skal sette den på selv. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 pent kort. må innrømme jeg sikler litt på x800 serien nå. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 er vel bare å kjøpe kortet med dual-dvi og installere en sånn kjøler på deg da.. no prob 'probbet' om det er noe er den ekstra prisen for kjøleren samt at man vel mister garantien når man skal sette den på selv. Vet iallefall at komplett har gitt seg i det siste på å lage problemer for de som har skifta kjølere. De selger jo selv andre kjølere, og det er da ganske rart om folk da ikke skal kunne bruke de uten å miste garantien. Er jo ikke noe verre å bytte en gpu kjøler enn en cpu kjøler. Skjermkort har jo som oftes shims så det er vanskelig å knuse kjernen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå