Gå til innhold

Kjære Komplett.no! Weekendtilbud-ønske.. :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra jobba Komplett!

Dette er jo et godt eksempel på at det lønner seg for komplett.no å følge med på hw.no og at det for brukerne også er en god kanal mot webshopene. Et poeng må jo være at komplett faktisk HAR varen som etterspøres på lager og at den er relativt ettertraktet.

Summen av dette blir jo at komplett får økt omsetningen (selv om bruttofortjenesten (BF) ryker litt) og at vi leserne/kjøperne får varen vi etterspø til en litt rimeligere penge. Alle er happy!

Husk at selv om BFen på salgsvaren trekker ned så er det jo en kjennsgjerning at man gjerne bestiller noe ekstra når man først handler mhp frakt osv, så de henter jo inn noen BF kroner her.

Synes det er finfint jeg at komplett følger med - og at vi som lesere backer opp våre ønsker med håndfaste bestillinger!

Sweet :w00t:

Lenke til kommentar
Vil en AMD Athlon 64 3200+ OEM + Thermalright SLK-948-U CPU-Kjøler Socket 478/754/939 (som er på weekend tilbudet) + en PAPST Vifte 80x80x25mm (19db) (som er på weekend tilbudet) bli en god kombo?

*Tronaldo*

Jepp , og en godt kjølende silent combo.

Lenke til kommentar
Vil en AMD Athlon 64 3200+ OEM + Thermalright SLK-948-U CPU-Kjøler Socket 478/754/939 (som er på weekend tilbudet) + en PAPST Vifte 80x80x25mm (19db) (som er på weekend tilbudet) bli en god kombo?

*Tronaldo*

Jepp , og en godt kjølende silent combo.

Åssen fester jeg vifta på blokka da? Så ikke noen festemuligheter der jeg (mulig jeg er litt blind da!)...

Lenke til kommentar

OK.

Greit at folk etterspør ulike produkter i ett offentlig forum,MEN at de ulike aktørene biter fem på og sluker agnet,hjelper det den jevne forbruker,gjør det det?

JEG ønsker meg en ny sofa.............skal jeg deretter ringe/skrive ett innlegg til Bohus/Skeidar/You name it? Jeg var innom og fant meg den fete sofa`en,litt dyr var den..................hmmm,kanskje brøle litt offentlig? Kanskje jeg får den litt billigere bare p.g.a at jeg brølte HØYEST?

Trådstarter med sin gode teft bør begynne å tippe Lotto! :dribble:

Mvh

Lenke til kommentar

ja hvor mye kostet den før?

Syns forøvrig komplett har hatt mange gode tilbud. Dette var jo en positiv respons.

Syns de har hatt gode tilbud på 200GB før som jeg selv har benyttet meg av *stolt eier av 8 stk 200BG sata disker*

men ja.. uansett nydelig av komplett! nissen finnes =)

Lenke til kommentar

hvor mye gikk den x52'en for egentlig? så ikke denne tråden før nå...

faen, jeg ville jo ha en slik! vurderer å bare bestille fra ei eller annen amerikansk side. eller rettere sagt, ønske meg en sånn av dama som for tiden bor i usa. ser at enkelte nett-butikker over there selger den til 90-100$, som e bortimot halv pris...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...