Gå til innhold

Kjære Komplett.no! Weekendtilbud-ønske.. :)

Anbefalte innlegg

Cantus skrev: 18/03/2005 : 15:58 

Hadde vært moro med en tilbakemelding fra Komplett.no... ;) 

Har fryktelig lyst til å skrive en skikkelig tilbakemelding her, men tror tilbudene får tale for seg selv (sjekk Komplett.no kl. 24.00 i kveld) ;)

PS. Det er nok ikke direkte smart å kjøpe Saitex X52 før tilbudene er annonsert, men husk at det er begrenset antall (og førstemann til mølla som gjelder)...

PPS. Selve tilbudssiden blir ikke automatisk justert dersom vi selger oss tomme, husk å sjekke beholdningen.

God helg folkens! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fryktelig lyst til å skrive en skikkelig tilbakemelding her, men tror tilbudene får tale for seg selv (sjekk Komplett.no kl. 24.00 i kveld)  ;)

PS. Det er nok ikke direkte smart å kjøpe Saitex X52 før tilbudene er annonsert, men husk at det er begrenset antall (og førstemann til mølla som gjelder)...

PPS. Selve tilbudssiden blir ikke automatisk justert dersom vi selger oss tomme, husk å sjekke beholdningen.

God helg folkens!  :yes:

Wohooo!!! :w00t:

Nå ble jeg rett og slett skikkelig glad, og smiler fra øre til øre! :D

Skal sitte parat i kveld kl 24 på komplett.no med "F5"/refresh-knappen lett tilgjengelig...!

God helg til dere på Komplett.no også! :D

Endret av Cantus
Lenke til kommentar
hadde jeg hatt penger hadde jeg vurdert å kjøpe den selv.. kan ikke huske at jeg noen sinne har likt et flyspill (untatt wings of fury), men det hadde likevel vært moro med en sånn.. :)

Jeg kommer nok til å bruke det både i flight-sim 2004 + f.eks BF Vietnam og BF 2 når det kommer... ;)

Lenke til kommentar
blir nesten litt irritert jeg, at en person får et tilbud bare fordi han spurte om det. flott for han selvsagt, men da forventer man liksom å få samme behandlinga selv. ;)

Er det strengt forbudt å ønske seg noe på tilbud nå da? :dontgetit:

Hvis du er så "missunelig", hvorfor starter du ikke opp en ny tråd med ditt ønske? :p

Lenke til kommentar
blir nesten litt irritert jeg, at en person får et tilbud bare fordi han spurte om det. flott for han selvsagt, men da forventer man liksom å få samme behandlinga selv. ;)

Ja for all del. Kan ikke unne noen å få noe uten at de gir noe til deg og.. :roll:

Nope.... Kan ikke det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...