Joachim_F Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Egosoft har nå kunngjort at de har kansellert ekspansjonspakken til X2: The Threat. I stedet jobber de med et helt nytt spill i serien, som har fått navnet X3: Reunion. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 *grumble* Og jeg som allerede hadde forhåndsbestilt det hos play.com! Vel, jeg får spille videre i EVE og håpe at X3 ikke er såååå langt unna. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Utrolig kult! Jeg holder på å spille meg gjennom X² nå faktisk! Jeg håper de tar med Cruise Drive og Tradelanes, som i Freelancer... Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 så digg! glæder mæ allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Fordelen med at de gir ut et helt nytt spill, og ikke bare en expansion pack, er jo at de kommer med ny grafikkmotor også Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Vel, jeg håper virkelig at flight-controls blirt bedre enn i X2, jeg avinstallerte spillet etter en halvtime, synes flight-controls var helt håpløst... Likte godt Freelancer i all sin enkelhet, kombiner Freelancer-controls med størrelsen til Frontier Elite II (eldgammelt men en klassiker), så kan dette bli bra Tror Privateer II hadde en god kontrollordning med mus også.. fortrekker det foran keyboard, tilogmed Joystick. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Vel, jeg håper virkelig at flight-controls blirt bedre enn i X2, jeg avinstallerte spillet etter en halvtime, synes flight-controls var helt håpløst... Likte godt Freelancer i all sin enkelhet, kombiner Freelancer-controls med størrelsen til Frontier Elite II (eldgammelt men en klassiker), så kan dette bli bra Tror Privateer II hadde en god kontrollordning med mus også.. fortrekker det foran keyboard, tilogmed Joystick. Jeg avinstallerte det ganske kjapt grunnet både kontrollene og menysystemet, men så installerte jeg det igjen etter noen måneder, og når du har lært spillet, så er det ikke noen space sims som er bedre! Det er så mye du kan gjøre, så fyldig! Jeg vil anbefale å prøve å installere det igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg