Mafo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ukens flørt: A5509T Påsken står nå endelig for tur, og det er gule farger som gjelder. Dette er imidlertid ikke den eneste grunnen til at vi denne gangen har valgt oss ut den snertne kamskjellsmodellen A5509T, som er laget av Toshiba. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Synes denne ukens flørt var utrolig pen! Likte spesielt godt den blå. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Veldig fin! Tror den hadde vært enda finere i svart! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den var skikkelig nice! Noe av det peneste dere har hatt i ukens flørt. :love: *Dragon*, leksjon: alt blir finere i svart. Nesten alt... Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Vet det bryter litt med hva de andre her sier, men dette var rett og slett det styggeste jeg har sett på lenge. Det er nok det at den er så utrolig kjedelig, kombinert med fargevalget som gir meg det inntrykket. Huff nei, dette var ekkelt. Min mening.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Kjempefin telefon. tøft med den gule fargen . Endret 18. mars 2005 av robot Lenke til kommentar
Shilo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Greit at den er pen, men har den noen bra spesifikasjoner? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 *Dragon*, leksjon: alt blir finere i svart. Nesten alt... damer og elektronikk i det minste kanarigul a gitt, for ett fargevalg. men designet var brukbart. tviler nok på at det går an å skifte deksel på saken siden det ser ut som om knappene har farger som er tilpasset dekselet. pokker, kunne tenkt å sett flere slike modeller her i landet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg