Gå til innhold

En kompis har gått lei av WoW


Anbefalte innlegg

hei, en kompis av meg har gått lei av WoW og vil slette hele accounten sin sånn at han håper at Cd-keyen blir "frigitt" så han kan selge spille uten at de han selger spille til (med cd-key) skal slippe og spille på hans gamle acc. sånn at de kan mekke egen account for den cd-keyen, så vis det går an hvor får han så "slettet" hele accounten sin? hvor kan vi få gjort dette?

 

takk for svar..

 

og han vil ikke ha noe post om hvorfor han vil selge det osv..

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cd-keyen tviler jeg på vil bli frigjort. Men det han kan gjøre er å selge accounten sin til noen av de desperate stakarne på forumet her som vil gjøre alt for å skaffe seg spillet. Det eneste han trenger å gjøre tror jeg er å bytte payment method. Oppgi bruker og passord til selgeren og sende han spillet i posten. Da kan den heldige eieren bytte payment metode til pre-paid game card og alle vil være lykkelige

Lenke til kommentar

ok, takk men han har lyst til og selge det til meg, jeg har hatt en 10 dagers trail som sagt 2489 ganger på detta forumet, og vis jeg vil spille på den accen så kan jeg bare skrive inn en retail cd-key vis jeg vil spille videre. og jeg vil jo det.. så derfor lurte vi på det.. men siden ikke ser ut til at noen her vet om man kan slette accen og cd-keyen blir "Frigjort" så får jeg vel bite i det sure eple og vente til det kommer i buttiken

 

btw: noen som vet om noen butikker i sandefjord som har fått WoW inn?

 

 

Værdama3kl232k43k3

Lenke til kommentar

Uhm, det jeg har fortstått er at folk med 10 dagers trial can fortsette å spille med samme account etter 10 dagers trial alt de trenger å gjøre er å begynne å betale abonnement for spillet. Altså enten 1/3/6 mnds betaling.

 

Hvis det ikke er sånn så har jeg misforstått skikkelig...

Lenke til kommentar
Uhm, det jeg har fortstått er at folk med 10 dagers trial can fortsette å spille med samme account etter 10 dagers trial alt de trenger å gjøre er å begynne å betale abonnement for spillet. Altså enten 1/3/6 mnds betaling.

 

Hvis det ikke er sånn så har jeg misforstått skikkelig...

Ja, du glemte at du må legge inn en auth-key for å konvertere kontoen til en normal en hvis du bestemmer deg for å spille videre. Det er tross alt bare en trial/demo. Produktet må du kjøpe uansett.

Lenke til kommentar

Ahh, da forstår jeg litt mer hva som skjer her...

 

Men nå skjønner ikke jeg hvorfor jeg har kjøpt CE i det hele tatt. nesten dobeelt så dyrt for en 10 dagers demo jeg enda ikke har brukt =)

 

Hehe, ikke noe vist å grine over det nå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Tiralversjonen får man bare ved å få tidagers-kontoen som følger med Collectors edition. Altså må du finne noen som har kjøpt CE.

 

Khain: CE er ikke for å få med guest accounten, den er for de andre tingene du fikk med.

Ubrukelig pets, boring dvd. eneste som jeg syns var kult var vel illustrasjons boka.

 

Sier ikke at CE er for trial kontoen. Men det var en av hoved grunnet til at jeg kjøpte det. Har egentlig ikke brukt de andre tingene følgte med CE mer enn et par ganger siden 11/02/05. =P

Lenke til kommentar
ok, takk men han har lyst til og selge det til meg, jeg har hatt en 10 dagers trail som sagt 2489 ganger på detta forumet, og vis jeg vil spille på den accen så kan jeg bare skrive inn en retail cd-key vis jeg vil spille videre. og jeg vil jo det.. så derfor lurte vi på det.. men siden ikke ser ut til at noen her vet om man kan slette accen og cd-keyen blir "Frigjort" så får jeg vel bite i det sure eple og vente til det kommer i buttiken

 

btw: noen som vet om noen butikker i sandefjord som har fått WoW inn?

 

 

Værdama3kl232k43k3

snakk med blizzzard folka..trur det skal være mulig se :yes:

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

zerglingen er verdt 150kr no doubt! dessuten eier art boka! DVDen så fikk man vite noe av tankene til blizz, ganske morro IMO

 

fuck trial key.. den ekke verdt å bruke en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...