Baldiman Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Har sett at komplett selger en løsning i fra Trust, men jeg vet ikke om det er til mitt behov. Alle de skjermkortene jeg har prøvd Tv-out på har gitt r.æ.v.a bilde. har en (29"sony) Noen gode råd på dette hadde vært gull. Nils. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Baldiman på 2002-06-28 17:08 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Baldiman på 2002-06-28 21:43 ] Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 tror matrox har best løsning på 2d, evt tv ut også, du kan sjekke tomshardware.no for reviews av slike kort... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har nettopp fått et Radeon 7200 kort PCI, som jeg skal teste på tv senere, foreløpig bruker jeg kun monitor. Det kortet jeg bruekr på TV til vanlig, før jeg kjøpte nytt, var GF2 MX400 PCI, dette var ok på divx, men var ikke helt fornøyd. Stoler på at ATi kortet blir _mye_ bedre... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Matrox sine Dualhead kort er de som er regnet som best på tv-ut av vanlige skjermkort. Jeg har G400 Dualhead, og det har fantastisk bra kvalitet når jeg kjører DVDMax funksjonen. Når du spiller DIVX eller DVD blir det vist på hele tv-skjermen uten kvalitetstap selv om du minimerer det på dataskjermen. Hvis du derimot skal bruke tv'n som en ekstra monitor, så blir det ikke bra uansett hvilket kort du bruker ettersom en tv har betydelig lavere oppløsning enn en vanlig pc-monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå