[makeway] Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei! Lurte på hvem manager spill dere syns er best? Takk for alle innlegg Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det fotball du mener? I så fall, Football Manager 2005 er utvilsomt det beste fotball manager spillet som er ute. Snart kommer jo også CM5, men det virker ikke like bra, men må nok prøves. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har spilt de fleste fotball manager spill som er kommet siden 92, og må si at favoritten til nå er Football Manager 2005. Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har ikkje spelt cm dei siste sesongane, men huskar godt at CM 96/97 var ein revolusjon:) Gjekk med ein del timar der:) Lenke til kommentar
Snuff Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 CM5 lanseres vel i dag. Noen som har kjøpt det og fått danna seg noen inntrykk? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hvist det ikke er fotball manager det er snakk om så spillte jeg et hore spill på nettet en gang, gikk ut på det samme som CM, man kjøpte og solgte horer og så tjente man penger og poeng på det. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 cm 03-40 var betre en 4 cm elsket manager... spilte det mangen timer da eg var 11-12 år Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fikk CM5 i dag og jeg har ikke fått det beste inntrykket. Og jeg er en ihuga Cm og Fm fan som har spilt alle versjonene siden `96. Litt dårlig at en ikke kan benytte norske kroner som valuta og oversikten er ikke like bra som i FM 05. Men jeg håper at Eidos kan få lagt ut en patch fortere enn svint som fikser alt dette småtteriet som faktisk gjør CM5 til et dårligere spill enn FM 05. Men jeg skal gi CM 5 en sjanse og spille det noen timer til. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Men jeg håper at Eidos kan få lagt ut en patch fortere enn svint som fikser alt dette småtteriet som faktisk gjør CM5 til et dårligere spill enn FM 05. det er alt ein patch ute. den kom med ein gong spelet vart lagt ut for salg i dag. http://www.gamershell.com/download_8663.shtml personleg så er nok football manager 2005 min manager favoritt. Lenke til kommentar
duda Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 FM2005 er det beste spillet per dags dato. CM5 er rett og slett elendig. Oversikten sugde, masse bugs. At de gir ut en patch når spillet kommer ut, ja det sier bare alt om spillet. En liten småtingx tusenvis av småting blir en del bugs til slutt. Nå har jeg bare prøvd demoen, men det var nok. At de ikke har klart å oppdatere at Forlan ikke spiller i United lenger, nei da får de rett og slett ingen sjans fra meg. Og de som har vært positive til FM har bare ledd av CM Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 FM2005 er det beste spillet per dags dato. CM5 er rett og slett elendig. Oversikten sugde, masse bugs. At de gir ut en patch når spillet kommer ut, ja det sier bare alt om spillet. En liten småtingx tusenvis av småting blir en del bugs til slutt. Nå har jeg bare prøvd demoen, men det var nok. At de ikke har klart å oppdatere at Forlan ikke spiller i United lenger, nei da får de rett og slett ingen sjans fra meg. Og de som har vært positive til FM har bare ledd av CM Helt enig, prøvde CM5 istad og spillet sugde noe for jævlig. Glad for at jeg ikke kjøpte det, lånte det av en kamerat Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 FM2005 er det beste spillet per dags dato. CM5 er rett og slett elendig. Oversikten sugde, masse bugs. At de gir ut en patch når spillet kommer ut, ja det sier bare alt om spillet. En liten småtingx tusenvis av småting blir en del bugs til slutt. Nå har jeg bare prøvd demoen, men det var nok. At de ikke har klart å oppdatere at Forlan ikke spiller i United lenger, nei da får de rett og slett ingen sjans fra meg. Og de som har vært positive til FM har bare ledd av CM Hva?? Det har ikke blitt sluppet noen demo av Cm5.. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvis noen ikke var klar over det, så er det egentlig FM2005 som er CM5. Er uviklerne av CM som har utviklet FM2005, men de hadde ikke rettighetene til navnet CM. Derfor måtte de bytte navn da de gikk over til en annen utgiver. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Som nevnt ; Football Manager 2005 Lenke til kommentar
duda Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva?? Det har ikke blitt sluppet noen demo av Cm5.. Her er demoen. "kos" deg Lenke til kommentar
dellamorte Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er ingen demo, men en gammel betaversjon. Selv er jeg veldig fornøyd med CM5. Det er bedre enn Football Manager 2005, og det er det viktigste for meg. Spesielt liker jeg at mye mindre tid går til loading og venting enn tidligere. Jeg forstår ikke dere som sier at CM5 er dårligere enn FM2005. På hvilken måte da?? Virker for meg som om dere sutrer fordi den gamle utvikleren ikke fikk beholde navnet som de brukte når Eidos hadde styringen. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 ærlig talt!! FM er ganske bra, og de tålmodige får sin lønn Lenke til kommentar
duda Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 CM5 er dårligere enn FM på alle måter. Mer er det ikke å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå