Joachim_F Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har du enda ikke testet Gothic 2? Vel, som JoWood endelig har lansert en engelskspråklig demo av spillet, har du sjansen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Stas. gi ut demo to år etter at det kom ut. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ganske uvanlig, to år. :!: Jaja skal no prøve den, sjå om dette spillet er av min interesse. Kvifor gir dei ikkje ut ein Gothic 3 demo i staden? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Stas. gi ut demo to år etter at det kom ut. Kanskje de håper at interessen for spillet skal ta seg litt opp slik at en utgiver tør å satse på å gi ut Night of the Raven. For av en eller annen mystisk grunn har ikke Gothic-spillene solgt noe bra utenfor Tyskland. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Nå holdt jeg på å kveles her! Hva i helvete?! Det er jo generasjoner siden spillet kom ut! Og dessuten, hvorfor skal de komme med en demo? Det fantes jo knapt butikker som solgte det da det kom ut, så hvor skal man klare å kjøpe det fra i dag da? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Stas. gi ut demo to år etter at det kom ut. Kanskje de håper at interessen for spillet skal ta seg litt opp slik at en utgiver tør å satse på å gi ut Night of the Raven. For av en eller annen mystisk grunn har ikke Gothic-spillene solgt noe bra utenfor Tyskland. Det er ikke noe mystisk grunn til det, det har ikke vært noe markedsføring. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Usj...trodde spillet var morro jeg. Men dette var jo direkte kjedelig Lenke til kommentar
syff Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det suger første timen, men blir ca. best etter ei lita stund. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Anbefaler å spille gjennom 1'ern først. Den er vannvittig bra. Finnes vel kun på dc++ og torrenter da Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Usj...trodde spillet var morro jeg. Men dette var jo direkte kjedelig Jepp det var veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Usj...trodde spillet var morro jeg. Men dette var jo direkte kjedelig Jepp det var veldig kjedelig. Smak og behag. Spillet er to år gammelt. Dessuten var det både kjedelig og vanskelig i begynnelsen, men etter hvert viser det seg å kanskje være et av de beste RPG-spillene ever! (i allefall for meg ) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er som en god film. Tar en stund, men klimakset er fantastisk. Svarene her tyder på at demoen ikke gir et riktig inntrykk av spillet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm, kanskje det er det som er grunnen. Spilte berre litt og det var i begynnelsen. Så gadd eg ikkje meir fordi det var kjedelig. Ja det skal seiest at spillet er 2 år gammelt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er som en god film. Tar en stund, men klimakset er fantastisk. Svarene her tyder på at demoen ikke gir et riktig inntrykk av spillet. Det trenges ikke annet svar på innlegget ditt enn èt objekt: Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 [iC' date=20/03/2005 : 23:43] Usj...trodde spillet var morro jeg. Men dette var jo direkte kjedelig Jepp det var veldig kjedelig. Smak og behag. Spillet er to år gammelt. Dessuten var det både kjedelig og vanskelig i begynnelsen, men etter hvert viser det seg å kanskje være et av de beste RPG-spillene ever! (i allefall for meg ) Beste RPG for meg er Neverwinter Nights Beste jeg noengang har spillt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 [iC,20/03/2005 : 23:43] Usj...trodde spillet var morro jeg. Men dette var jo direkte kjedelig Jepp det var veldig kjedelig. Smak og behag. Spillet er to år gammelt. Dessuten var det både kjedelig og vanskelig i begynnelsen, men etter hvert viser det seg å kanskje være et av de beste RPG-spillene ever! (i allefall for meg ) Beste RPG for meg er Neverwinter Nights Beste jeg noengang har spillt Og hva har dette med Gothic 2 demoen å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg