Gå til innhold

Kan noen anbefale en bærbar til 5000+mva


Anbefalte innlegg

Skal bestille en Bærbar til en jeg kjenner.

Han vil helst ha en Dell, men er sikkert åpen for andre forslag.

 

Prisklasse ca. 5000,- + mva (Er litt å gå på her)

 

Maskinen skal ha DVD brenner.

Skal også kunne kobles mot internett med mobiltelefon, men det må vel bestilles spesifikt som passer til telefonen?

 

Blutooth er en fordel, men ikke et krav da dette kan kjøpes som USB-plugin senere.

 

Skal hovedsaklig brukes til enkelt kontorarbeid, men det bør vere TV utgang for avspilling av DVD etc..

Stiller ingen krav til grafikk annet en at det skal vere greit bilde på Skjerm/TV.

 

Forslag og innspill mottas med takk da jeg knapt har hatt noe med bærbare pc'er å gjøre tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dell 510M burde kunne passe. Den får du med 512MB og DVD brenner denne uken til 6956,-.

Det er ikke korekt den koster 8706,- denne uken så der må du ha vært trøtt.

 

Tips til deg er HP ze 4917 til 6999,- hos Expert og trenger du adsl så kan du slå av 1000,- til på et tilbud dem har :D den har det du trenger, også dvd brenner..

Lenke til kommentar
Har sett på Inspiron 510m

 

Riktignok så står det et tilbud som er gyldig til 30.03.05 til 6956,- inkl. mva, men når jeg går inn på Konfigurer og kjøp så får jeg opp en helt annen pris???

Du må sette servicetilbudet på et år istedet for tre som det står på. Da blir det minus 3050 kr eller hva det nå var...

 

Edit: jeg var for sent ute..:|

Endret av fredriku
Lenke til kommentar
Dell 510M burde kunne passe. Den får du med 512MB og DVD brenner denne uken til 6956,-.

Det er ikke korekt den koster 8706,- denne uken så der må du ha vært trøtt.

Jeg vet ikke hvem som er trøttest av oss. Jeg fikk den opp med 6956 ved å velge billigste alternativ på denne siden:

http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs

 

For prisen du nevner får man bedre prosessor og litt større disk.

Lenke til kommentar
Dell 510M burde kunne passe. Den får du med 512MB og DVD brenner denne uken til 6956,-.

Det er ikke korekt den koster 8706,- denne uken så der må du ha vært trøtt.

Jeg vet ikke hvem som er trøttest av oss. Jeg fikk den opp med 6956 ved å velge billigste alternativ på denne siden:

http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs

 

For prisen du nevner får man bedre prosessor og litt større disk.

Bøyer meg for den, men fant ikke dette tilbudet jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Bøyer meg for den, men fant ikke dette tilbudet jeg :hmm:

Herregud mann, les hva folk skriver da!

 

Du må bruke Dell sin pc-bygger for å sette sammen maskinen så den matcher tilbudet; det som kommer opp default i PC-byggeren er ikke tilbudet men en deal med en annen og dyrere serviceavtale. Velger du avtalen som står i tilbudet får du korrekt pris.

 

Det kan da ikke være så utrolig vanskelig...

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Ser at man nå, med det nye bestillingssystemet, kan bytte ut standardbatteriet med det større 6-cellers uten ekstra kostnad. Hvis du kjøper med Celeron M vil jeg mene at den økte batteritiden er verdt 150 gram ekstra.

Da blir det 6 cellers batteri. Er ikke så kritisk med vekten på pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...