Kim-T Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har nå plagdes i 20-30 timer med å få til et promise fasttrack tx2 på en presario 5686. Problemet er at promise-kortet ikke kommer opp med bios under oppstart...Har testa kortet på en annen pc=funka fint, har også prøvd kortet i alle pci-slottene på maskinen. Kjører sisoft sandra og finner ut at alle kravene til dette skal være i orden. Er nå litt rådløs... Hilsen Kim Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kom igjenn nå folkens... Kim trenger hjelp og alle råd mottas med stor takk :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Prøvd å bytte PCI-port? Det kan være ei løsning. ps, bumping.... Lenke til kommentar
Kim-T Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Har prøvd alle pci-slotter men ingenting kommer opp ved oppstart! F.. er jeg den eneste idioten med compaq igjen i verden....Det må da være NOEN som har støtt på dette broblemet før. Hvis ikke må jeg ta patent på problemet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå