Forumforumforum Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har to Western disker som sitter på samme idekabel, og en cd-brenner på den andre kabelen. Western hd \ -------------- HK Western hd / Cd-brenner \ -----------------HK Ingen ting / Kan jeg bare sette inn en harddisk sammen med cd-rom'en der uten jumper ? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 nei, eg har prøvd det, men det gikk ikkje, eg fant cd-rommen men ikkje hden Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 spørs hvordan det er på cdrommen. Jeg kjører 3 disker og 1 dvd brenner på 2ide kabler. Men siden jeg hater jumpere så kjører jeg uten. Og da blir det automatisk cable select. prøv å ta ut jumperen på cdrommen Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja du trenger nok jumpere på harddisken du... Det er jo slave / master opplegg Men som noen nevnte så går det an og kjøre cabel select. Men selv til dette trenger du jumper fordi WD disker når du kjører dem uten jumper så blir de master u/ slave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå