Solow Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 FC3 henger seg i oppstarten noen ganger, jeg må da restarte til den "kommer igjennom". Trenger sjelden å restarte mer enn to ganger. Den stopper opp etter følgende: Starter udev: Initierer maskinvare lagring network lyd Maskinen er en Shuttle med nforce2 hovedkort og XP2800 pros. Den henger seg både med den nyeste kjernen (2.6.10-1.770_FC3) og den nest nyeste. Problemet oppstod etter oppgradering til nyeste kjerne. Noen råd? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bruker du nvidia-driverne? I så fall må du huske å reinstallere de. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Edit: Dobbelpost. Endret 20. mars 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Solow Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har forsøkt en gang å laste ned driverne fra nvidia, men fikke det ikke helt til. Har tenkt å prøve å innstallere de nye. (Det eneste jeg trenger de til er for TV-ut) Et nytt problem er at jeg en stund nå har fått grub til å automatisk starte den nest nyste kjernen, fordi den fungerte oftere. Jeg prøvde nå den nyeste kjernen, men den fant den ikke. Jeg har ikke slettet den, jeg haket den bare den ut i grub.conf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå