josse Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg er i markedet etter en ny LCD TV, i størelsesorden 27"-32" tommer. I 30"++ klassen ser det ut som om de er tre TV'r med ganske like spesifikasjoner som er mulig å få til under 15K. De er: Hugoson 3012 (Er klar over at dette er en 30", den er også litt billigere enn de andre). DiBoss LT-32HLP QPVision QPV32 Spesifikasjonsmessig ser de ganske like ut. Men har noen synspunkter på hvilken som gir best bildekvalitet? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 QPVIsion skjermen er testet i april-utgaven av lyd & bilde. Check it out... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hmm, kan du si noe om testen? Har du lest den? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Jeg trodde det, men så har vi visst bare kommet til mars... gleder meg til neste utgave... Fant litt: Lyd&Bilde skriver: "Tv-en har et naturlig og uanstrengt bildekvalitet vi er vant til fra 30 tusenkroners segmentet. I tillegg er den forberedt på morgendagens HDTV-signaler." Endret 19. mars 2005 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ' date='19/03/2005 : 19:05'] Jeg trodde det, men så har vi visst bare kommet til mars... gleder meg til neste utgave... Fant litt: Lyd&Bilde skriver: "Tv-en har et naturlig og uanstrengt bildekvalitet vi er vant til fra 30 tusenkroners segmentet. I tillegg er den forberedt på morgendagens HDTV-signaler." Hehehe, oops Men det som står der virker jo lovende da. *Tenke* Trenger tv til hytten. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Den passer nok fint på hytta tenker jeg. Gleder med til testen blir publisert Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei.. Er det noen der ute som har problemer med tv tuner`n på qpvision?? Lurer bare siden jeg plages med pulsering på skjermen.. Men når jeg kjører med happauge pvr 150 kortet gjennom windows media center edition, så funker det fett.. Er det noen som vet om det går å oppdatere tvèn eller ? Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei.. Er det noen der ute som har problemer med tv tuner`n på qpvision??Lurer bare siden jeg plages med pulsering på skjermen.. Men når jeg kjører med happauge pvr 150 kortet gjennom windows media center edition, så funker det fett.. Er det noen som vet om det går å oppdatere tvèn eller ? 5586755[/snapback] du har sikkert funnet ut det nå.. men det er kommet firmware oppgradering ja.. sjekk med support hos qpvision Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå