Gå til innhold

Lian Li PCV1100B og PC6277B; Erfaringer og Bilder

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe ny PC, og ser da litt etter nytt kabinett. Som de fleste andre her, så kikker jeg litt på LianLi sine kabinett, da de har fått ubegrenset med skryt og omtale her..

Har sett på to kabinetter;

PC6277B og

PCV1100B.

(de må være sorte)..

Men, det jeg lurer på er; er det noen som kan legge inn noen bilder av kabinettene. Jeg tenker spesielt på på PCV1100B -kabinettet, da jeg lurer VELDIG på hvordan den ser ut i front UTEN dekseldøra! ;)

Så, er det noen som kan legge inn, eller linke til noen bilder av disse kabinettene (spesielt PCV1100B), og igjen; spesielt hvordan den ser ut i front..

Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første så er kabinettene billigere hos Microplex.no og DigitalImpuls.no (PC6277B er f.eks. 200kr billigere).

Her er noen bilder av mitt PC6277B. Grunnen til at jeg valgte dette er fordi jeg skulle ha vannkjøling, og til det er PC6277B absolutt best!

desktop3.jpg

desktop2.jpg

kabinett5.jpg

kabinett7.jpg

desktop1.jpg

Lenke til kommentar

Tjoheisann!

Takk for svar.. Regnet faktisk ikke med at jeg skulle få noe svar/bilder på denne forespørselen her.. :p Takk!! :thumbup:

Men, er det slik å forstå at ditt kabinett (PC6277B) er mer egnet for "oss privatpersoner", enn PCV1100B er, da det -som det ble nevnt- er et mer server-egnet kabinett?

Har du bilder av 2 forskjellige kabinetter; på noen bilder så blinker det så voldsomt i toppen av fronten, og på andre bilder så er det ingen ting der.. :ermm:

Lenke til kommentar
Tjoheisann!

Takk for svar.. Regnet faktisk ikke med at jeg skulle få noe svar/bilder på denne forespørselen her..  :p  Takk!!  :thumbup:

Men, er det slik å forstå at ditt kabinett (PC6277B) er mer egnet for "oss privatpersoner", enn PCV1100B er, da det -som det ble nevnt- er et mer server-egnet kabinett?

Har du bilder av 2 forskjellige kabinetter; på noen bilder så blinker det så voldsomt i toppen av fronten, og på andre bilder så er det ingen ting der..  :ermm:

Bildet uten lys i toppen forran ble tatt før jeg monterte en Sunbeam Rheobus (viftestyring) som har noen voldsomme LEDs som lyser alt for sterkt (foreløpig) :)

PC6277B er et miditower, men er mye dypere, slik at en kan ha plass til vannkjøling osv. i det.

Skal du ikke ha vannkjøling, kan du kjøpe PC6077B, som er det samme kabinettet men det er ikke så egnet for vannkjøling.

PCV1100B er jo et miditower det også. Altså ikke noe servertower. Servertower utgaven av PCV1100 serien heter PCV2100

PCV1100B er rett og slett et PCV1000B + dør og støydempnings-matter. Ellers er de kabinettene helt like.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...