salen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har noen noe erfaringer med ADSL leverandører som tilbyr fast IP ? MVH salen Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 telenor kan gi fast ip. mot ekstra betaling. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tror Mimer har fast ip. www.adsl.no Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har hatt samme IP hos bluecom i nesten to år nå. Har bare spoofet mac addressen til den gamle routeren min for å beholde den da jeg byttet router. Helt uten å betale for det Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det ikke enklere for deg å finne ut hvilke leverandører du kan bestille i fra der du bor og så sjekke hvem av dem som kan lever fast IP? Er jo ganske mange av dem som kan levere det. Er stor forskjell på prisen hva du betaler i måneden for det. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har fast-ip fra bluecom (betaler litt ekstra) og det fungerer knall. Men Bluecom har også veldig lang leasetime (i motsettning til telenor) på de dynamiske IP'ene sine. Lenke til kommentar
pine Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har fast-ip fra bluecom (betaler litt ekstra) og det fungerer knall. Men Bluecom har også veldig lang leasetime (i motsettning til telenor) på de dynamiske IP'ene sine. 24 timer, så hvis du er borte i mer enn 24 timer så får du ny ip. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nextgentel tar betalt for fast IP: En fast IP-adresse (en fast NAT adresse): 100,- pr mnd Subnett med 4 IP-adresser (en fri adresse): 150,- pr mnd Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 med catch får du fast ip som standard. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 DirectConnect.no tilbyr fast IP til de som måtte ønske det. Vil også si at jeg har vært kunde hos: telenor, tele2, & Firstmile, der vi har dynamisk IP, uten at IP har endret seg i det hele tatt. Ville personlig ikke betalt for å få en fast IP. Da er det bedre å registrere et gratis domene på f.eks www.no-ip.com. Sjangsen for at det blir endring i IP'en din er minimal. -z00l- Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sjangsen for at det blir endring i IP'en din er minimal. Jo, men så lenge sjangsen er der ,og man vil kjøre en tjeneste med krav til en viss oppetid så syns jeg ikke prisen de fleste tilbyr for fast IP er urimelig. Lenke til kommentar
Billy_The_Kid Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Men Mimer får du fast Ip mot tillegg i pris, hvis du ikke bestiller max linjen demes da.. 8 Mbit.. da får du fast ip inkl. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg betaler 10,- mnd for fast IP hos Lyse Bredbånd (10Mbit linje ja!). Men som en eller annen sa; hva med å først finne ut hvem som kan levere bredbånd til deg, så sender du bare en e-post til dem og spør... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Chello har uten extra kostnader. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) vurdert å registrere deg på www.no-ip.com? viss du ikkje vil betale for fast ip so er jo dette eit fungerende gratis alternativ Endret 18. mars 2005 av ghost7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå