qtip Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei! Finnes det noen forsterker til en D-Link AirPlus XtremeG+ DI-624+? Jeg har ruteren i 2.etg og har behov for en forsterke til signalene i 1. etg. Qtip Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fins vel neppe forsterker, men det du kan prøve er en hacka firmware som gjør at den sender kraftigere. Eller så må du sette opp et trådløst akksesspunkt til som bridge. Men først så kan du jo sørge for at antennene står vannrett hvis du ikke har satt de sånn allerede Lenke til kommentar
qtip Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Fins vel neppe forsterker, men det du kan prøve er en hacka firmware som gjør at den sender kraftigere. Hvor finner jeg link til denne firmwaren evt. informasjon om denne. Qtip Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) kjøp en d-link dwl 2000. det er et access point. sett det i reapeter mode.. virker kjempe bra. ps : sjekk at du har siste sw i router !! sw er på www.dlink.com Endret 18. mars 2005 av rmartin Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fins vel neppe forsterker, men det du kan prøve er en hacka firmware som gjør at den sender kraftigere. Hvor finner jeg link til denne firmwaren evt. informasjon om denne. Qtip Det vet jeg faktisk ikke, vet bare at det snakkes om hacka firmware i nesten hver eneste tråd som handler om trådløst nettverk og signaler. Google det, eller prøv div. fildelingsnettverk. Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har samma greia hjemme.. og er utrolig skuffet over hvor dårlige signaler jeg får... sitter kanskje maks 5 meter fra routeren og det er bare gjennom et gulv.. og jeg får "LOW" signaler... er utrolig skuffet over dette... heldigvis så detter jeg ikke ut.. men har flere i huser som sitter lengre vekk enn meg.. skal sette opp for dem i kveld... lurer på om det kommer til å gå for dem siden jeg får low signaler! UFF! Lenke til kommentar
qtip Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 ps : sjekk at du har siste sw i router !! Hvordan sjekker siste versjon av firmware? Qtip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå