kengdal Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er dette et veldig bra tilbud? http://www.yatack.no/product?product_id=212494. Har tenkt til å kjøpe meg et kammera snart, bør jeg slå til på dette her. Er det forresten noen som har erfaringer med dette kammeraet? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Canon A85 er absolut et godt kamera, da det et af de kameraer der giver dig bedst optik og flest manuelle indstillingsmuligheder for færrest penge. Godt nok er det ikke et af de nyeste kameraer, men det ville jeg ikke lade mig gå på af, da det stadig er et rigtigt godt kamera. Det eneste mindre problem med det er at det ikke er blandt de hurtigste til at fokusere, men det er generelt et problem ved det fleste midre kompaktkameraer. Jeg ville absolut gå for det! Efterfølgerne for A75/85, etc. hedder A510/A520 og har både egenskaber der er forbedrede og forværrede i forhold til ex. A85. Tag et kig på dem og find frem til hvilket der passer bedst til dine behov. Her finder du tests af alle modeller, så du kan sammenligne (hvilket testene også gør): DCResource Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Siden det er så billig bør jeg slå til nå? Eller kan jeg vente noen månder å få et like bra kamrea til rundt 2000 lapper? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg vil mene at du sagtens kan slå til nu. Man kan jo altid vente og der vil altid komme gode tilbud, men på den måde får man jo aldrig købt noget Jeg var igennem det samme da jeg købte kamera, men fandt til sidst ud af at det bare var om at tage beslutningen da der dukkede et godt tilbud op. Jeg tror bestemt ikke du vil fortryde køb af dette kamera. Husk blot også at købe et sæt gode genopladelige batterier, så er du klar Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Da var et stk. Powershot A85 på vei hjem til meg. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Håber mine svar har været til hjælp - meld gerne tilbage med dine erfaringer med kameraet, om det har levet op til dine forventninger, etc. Lenke til kommentar
HBK Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Etter å lest en del tester er eg overbevist om att dette er eit bra kamera, særlig med tanke på pris. Har kameraet, og virker bra, kanskje litt tungt, men skal vel vere slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå