TRS Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) har for tiden et par KOSS UR30 hodetelefoner, har hatt dem en stund nå og de begynner å bli veldig slitt, men istedenfor å sende de inn til rep, så vurderer jeg om jeg skal kjøpe meg noen nye. Liker bl.a. ikke klokkene på UR30 så veldig godt. Har sett på Beyerdynamic DTX 900, og de ser mer behaglige ut etter min mening (har dog ingen i nærheten her hvor jeg kan prøve dem), men er det noen som har erfaring med disse? Har hørt mye bra om kvaliteten på Beyerdynamic sine produkter, men det er greit med noen innspill. (Brukes til spill, musikk, film) Det er en fordel om de er lettdrevet som DTX 900 ser ut til å være. Budsjett, ~1000kr Endret 18. mars 2005 av TRS Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Beyer DTX 900. Overlegen kvalitet kontra koss sine. Har ikke hørt DTX 900, men har hørt en god del andre modeller fra Beyer, og jeg likte det jeg hørte. Du vil få en positiv overraskelse om du går fra UR30 til DTX 900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå