int20h Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Dell gir opp "whitebox"-systemer Dell kommer ikke lenger til å selge "no-name"-datamaskiner. Avgjørelsen ble tatt tidligere i år med grunnlag i kundenes preferanse for Dell-maskiner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg må være helt ærlig å innrømme at jeg visste ikke at de solgte noname systemer.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg må være helt ærlig å innrømme at jeg visste ikke at de solgte noname systemer.. Bare i USA tror jeg. Det er dessuten bare enkelte markeder der de har solgt til forhandlere i det hele tatt. Forretningsmodellen er selvsagt basert på direktesalg., men de så at de falt ut i noen sammenhenger på grunn av dette. Men antagelig var ikke gevinsten stor nok til å forsvare innsatsen... Geir Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå