Complexity Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) her om dagen sa sunbeam inverteren min takk for seg og svidde seg skikkelig.. og jeg har lest her på en tidligere tråd at dette bruke å skje.. så nå lurer jeg på om det er noe vits å sende mail til dem å klage å få ny, får jeg eventuelt en ny? . eller kjøpe selv... men jeg tror ikke sunbeam selges på den eneste databutikken som ikke er 2 time unna her.. har hørt rykter om at de bare selger revoltec.. har en annen pc her med revoltec lys og lysene er fast i inverteren... men på min kan jeg ta av lysene... bestilte lysene og inverteren fra microplex.. (har foresten enda ikke fått thumscrews som jeg bestilte sammen med lysene og det.. fik beksjed om at di skulle ettersendes.. og det bynner å bli en stund siden nå) har hatt tingene i ca 1 månede.. edit: leifeskriv edit2: flere leifeskriv Endret 18. mars 2005 av complexity Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Send mail og forklar de situasjonen. Siden det ikke er så dyr vare, kan det hende du slipper å sende den inn, og at de bare sender en ny. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 ok.. skal gjøre det! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den koster vel rundt 55kr så å sende en pakke som faktisk koster det samme å sende tilbake blir det nesten det samme som å sende etter en ny. Men da slipper du oppkrav og betaling av pakke på nyt hvis de sender den som vanelig pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå