lokeland Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kjøpte nylig et brukt Lian Li PC70USB som jeg absolutt ikke var fornøyd med. Dermed blir det solgt igjen! Går derfor for et HELT nytt Lian Li! ( ) Skal ha Fulltower, men hvilken burde jeg satse på..? Er forresten en av de som ikke gidder å boikotte Lian Li nå.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor er du ikke fornøyd med PC70? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Nei, altså.. Er helt fornøyd med det! Men jeg tenkte at kanskje noe annet kan være et bedre valg? Men har liksom ikke fått brukt det for det var så mange riper og sånt at jeg la det ned i esken igjen med en gang! Så jeg vet jo egentlig ikke.. Vurderte PC75USB Fulltower me vindu i svart.. Samma sak men i svart og med vindu! Men er noen andre kabinetter (fulltower) fra Lian Li å anbefale? Kan dette være noe: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304478&cks=PRL Noen som vet om det går ann å montere vindu på det..? Endret 18. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg kan trygt anbefalle pc6277 selv om det ikke er like høyt så er det like dypt som et fulltower. Kabinettet er godis på pinne, rett å slett. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har selv dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SLB Er støydempet etc, har selv puttet i 10 hder + 2 dvdbrennere + ett 6800 gt kort. Hjelper liksom ikke så mye med støydemping da liksom Men synes selv toweret er så lekkert i seg selv at det kan jeg leve med. I alle fall inntill jeg får råd til dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMTNN500AF Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor mye penger har du tenkt å svi av på et nytt kabinett? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Så mye som det koster! Prisen tenker jeg på først etterpå, er nemlig ikke så vesentlig når jeg skal ut å kjøpe ordentlig vare.. Men maks 5000 da! Hehe.. Ellers hadde jeg kjøpt Zalman sitt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg gikk for pc6277B, og jeg angrer ikke ett sekund Det var verdt hvert øre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Men det er miditower vet du! Skal ha Fulltower jeg.. Forresten.. Finnes det noen andre merker med kvalitet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Beantech, Image and shapetech Hvis du skal ha skikkelig server-tower så er jo I&S Servertower m/dør, Sort kanskje noe å satse på De skal vistnok være veldig bra Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er du på leiting etter et stort og pent kabinett, så kan jeg anbefale dette foran alt. Har det selv, å er storfornøyd. Kommer bilder av mitt på mandag en gang. Så om du følger litt med, så kansje du finner de. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Men er det muligheter for vindu på kainettet da? Litt vesentlig når halve bestillingslista er UVartikler..! Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Men er det muligheter for vindu på kainettet da? Litt vesentlig når halve bestillingslista er UVartikler..! Satte selv inn vindu i mitt. Noe som ikke var alt for vanskeligt. Å har sett ferdige dører med vindu et sted. Om du bare venter litt, så skal jeg se om jeg kan finne det igjen. EDIT: Se her ja. men jeg satte vindu inn i hele døra mi slik at jeg kan se alle tre rommene istede for bare et som på den ferdige døren. Endret 19. mars 2005 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hmmm.. Kan du avbilde det? Hadde vært fint å kunne se det "in action" nemlig! Endret 19. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hmmm.. Kan du avbilde det? :angle: Hadde vært fint å kunne se det "in action" nemlig! Som sakt så kommer det bilder på mandag. men jeg har et webcam her. Så jeg kan ta et bilde til deg nå (Men kan ikke garanter verdens beste kvalitet) Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Her har du et bilde. men som jeg sa. ikke verdens beste kvalitet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Wow! Det hjalp mye! Men må man lage vinduet selv liksom, eller er det ei heil dør hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Wow! Det hjalp mye! Men må man lage vinduet selv liksom, eller er det ei heil dør hvis du skjønner? Den man kjøper er ei heli dør med ferdig montert vindu. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) her er et vindu til edit: er ikke sikker på om det passer til den kassa du skal ha da... Endret 19. mars 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 her er et vindu til edit: er ikke sikker på om det passer til den kassa du skal ha da... Den derre passer ikke til 2000 serien. Men passer til lillebrødrene som 1000 og 1100 versjonen. Å om du lurer på flere detaljer på mitt kabinett, så kan du se Her. Dette er ikke 2000. men Lian Li PC-V1000B som har mange likheter med mitt borstett fra størelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå