frank_jarle Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Her ei vennine her i Singapore som bruker Linksys traddlos router or en USB WUSB11 enhet tilkoblet maskinen. Hun blir til tider og utider koblet ifra internet, og den eneste losningen for henne er aa restarte maskinen. Dette kan skje ofte eller mer skjelden, men det er veldig irriterende for henne naar det skjer midt i en MSN-chat. JEg har provd aa lese meg litt rundt paa internet, og lest at det kan vere Linksys som har problemer i noen av sine enheter, kanskje det hjelper med en firewire oppdatering i routeren? Det andre problemet jeg kom over som nevnes veldig ofte er Wireless Zero Configuration i Windows XP, husker jeg ikke helt feil saa kan WZC brukes isteden for de orginale driverne til den traadlose enheten, for enklere konfigurasjon osv. Jeg har lurt litt paa om det kan vere verdt aa bare koble ut WZC og heller sattse paa de orginale driveren fra produsenten? Er det noen som har noen erfaringer, eventuelt ledetraader? Takker for hjelpa. Frankie Singapore BTW: Er det eventuelt noe konfigurasjon i den traadlose routeredn (Er en B-versjon) som kan gjore at hun ikke vil miste kontakten. BTW: Nope hun har full signal styrke hele tiden, og det er ikke noe micro-ovn som forstyrrer signalet, det er enten router, WUSB11 eller Windows XP som lager en kroll, bare slik at noen ikke tror det er noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå