Arcus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Holder på å hjelpe en kamerat med fjerning av litt spyware o.l på maskinen hans. Vi har kjørt Ad-aware , spyboot , CC-Cleaner , MS-AntiSpyware og virusscan. Nå ser nesten alt ok ut, men det er en prosess som bekymrer meg litt og jeg har ikke klart å finne noe informasjon på nettet om denne. Den heter enc chin amok.exe og ligger aktiv. Bruker mellom 50 og 80% av ressursen. Den aktiveres ikke under oppstart, men så snart vedkommende har gått på nett kommer den. Hvis prosessen avsluttes, starter den av seg selv innen 5 min. Noen som vet hva dette er ?? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hmmm, tror kanskje!!! det er en avart av denne? http://www.short-media.com/forum/archive/i...hp/t-13342.html Du får ta en titt, fant en hel masse vist du søker bare på amok.exe. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Veldig bra guide her! Kaspersky (eScan) er vel det beste for å fjerne all mulig dritt som ikkje ad-aware og spyboot ikkje finn. En kompis fikk fjerna dalesizefrag.exe som tok 100 % av cpuen. Han prøvde å slette den manuelt fra prefetch i windows arkivet, men vi fikk ikkje fjerna den før etter Kaspersky. Guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå