Exeter Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har hørt an noen av disse expert bøkene ikke gjør noe som helst. Gjelder det for First-Aid også, hva står egentlig i den boken? Hva lærer jeg da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 det eneste du får er å kunne øke skillen fra 150 til 225. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 så jeg kan ikke lage noe fancyere greier enn silk band. ? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 så jeg kan ikke lage noe fancyere greier enn silk band. ? Jo, men du kan ikke lære deg å gjøre det før du har lært deg expert first aid gjennom en sånn bok. Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Man kjøper expert first aid book i Stromgarde i arathi highlands. der kan man også kjøpe andre bøker som lærer deg å lage flere typer bandasjer. For å kunne lære de andre typene bandasjer, må du først kjøpe expert-boken, som koster 1g (90g med honored) og lese den. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Man kjøper expert first aid book i Stromgarde i arathi highlands. der kan man også kjøpe andre bøker som lærer deg å lage flere typer bandasjer. For å kunne lære de andre typene bandasjer, må du først kjøpe expert-boken, som koster 1g (90g med honored) og lese den. du mener vel 90s med honor :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Man kjøper expert first aid book i Stromgarde i arathi highlands. der kan man også kjøpe andre bøker som lærer deg å lage flere typer bandasjer. For å kunne lære de andre typene bandasjer, må du først kjøpe expert-boken, som koster 1g (90g med honored) og lese den. du mener vel 90s med honor :!: åja, hahaha så morsomt. hyyyyl... Letteste er vel å kjøpe på AH, hva er vel 10 sølv? Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 trykkleif der ja. 90s selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå