Marcelo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hvordan åpner man porter i Sygate Firewall??, jeg forstår ikke noe av dette programet, har det bare får folk sier det er bra og fordi det ikke tar så mye ressurser som norton internett securety Jeg kommer heller ikke inn på andre maskiner i nettverket mitt som har Sygate Firewall og dette er veldig dumt for jeg overfører vannligvis ting fram og tilbake hele tiden pga skolen Takker for alt hjelp på forhånd MVH: Marcelo Endret 17. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Abc(Bt) går og veldig tregt hvis det i det hele tatt ikke går på pause, noen som vær så snill kan hjelpe meg ut her?? Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Første gang du starter et program som søker etter andre IP'er kommer det opp en slags popup fra Sygate som spør om du vil la dette programmet få tilgang til nettverket eller internet! Enkelt og greit Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) ja, det kom opp og jeg tillate programet og kjøre, men det går fortsatt veldig sent. Jeg synes bare det er veldig rart fordi det har aldri gått så sent før Kanskje det er noe annet jeg må fikse på. noen tips?? Endret 18. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei! Kan du ikke bare "deaktivere" sygate, altså høyrklikke på sygate ikonet nede i systray trykke "allow all"? Da kan du bare aktivere sygate igjen når du er ferdig med å overføre.... Blir kanskje litt tungvint å holde på slik? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) kanskje det er noe annet en sygate firewall. Sist jeg lastet ned gjennom bittorrent var før jeg installerte pc`en på nytt med nye programvarer, kanskje nod32 har noe som stenger for nedlastinger?. noen tips?? Har noen andre oplevt noe sånt når dere har hatt Sygate Firewall eller Nod32?? Endret 18. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå