Smirnoff Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Ok, selv liker jeg og bruke Kazaa og IRC. Må som tidligere nevnt gjøre oppmerksom på at med denne posten oppfordrer jeg absolutt, overhodet og på ingen måte folk å bedrive piratkopiering. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Smirnoff på 2002-06-28 16:11 ] Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 16:01, Smirnoff skrev:dnivie: Wannabee moderatorer ja... Nei, jeg bare gjorde ham oppmerksom på moderatorenes meninger om slike tråder. Om den ble stengt eller ikke bryr meg midt i kneet. :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Smirnoff på 2002-06-28 16:02 ]</font> Slike tråder som du snakker om er heftig diskutert her på forumet, altså ang. fildelingsprogrammer; Om vi skal gå ut ifra at en bruker har tenkt til å laste ned piratkopiert software eller ikke. Derfor kunne du vel svart han på spørsmålet sitt, og heller latt moderatorene vurdere om tråden skal stenges? PS. Jeg veit hvordan wannabee skrives.. er ikke n00b heller da vettu :smile: Edit: Okeii.. så på posten over at du har hørt litt på meg Smirnoff.. Sånn kunne et svar på slike tråder med fordel sett ut! You go girl! :wink: [ Denne Melding var redigert av: dnivie på 2002-06-28 16:13 ] Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Ja, jeg kunne holdt kjeft, men akkurat i det øyeblikket var jeg full av ****. :smile: Forøvrig kan du skrive wannabee på hvilken måte du måtte ønske. I disse dager er fornorsking av engelske ord helt OK. Selv foretrekker jeg å skrive dem på originalspråket. :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Når det konkret spørres etter steder hvor filer kan finnes, eller det oppfordres til et "nettmøte" for å dele "clipart" og "word - dokumenter", stenges trådene. Dere kan alltids diskutere selve fildelings - programmene, men vi vil ikke ha linker til FTP'er, servere, eller tilsvarende. Les retningslinjene og respekter dem. De er ikke satt uten god grunn. Denne diskusjonen har gått før om dette emnet, men all politikk hittil har vist at vi ikke ønsker dette diskutert i dette forumet. Derfor ber jeg om at dette respekteres. Jeg stenger denne tråden med begrunnelsen nevnt over, og vil slette alle tråder der denne stengningen diskuteres. Vi trenger ikke follow - up's til stengninger. Er dere uenige, kan dere sende meg en vennligsinnet privat melding med god begrunnelse på hvorfor tråden skal åpnes - da kan det godt hende at jeg "lar tvilen komme tiltalte til gode". Årsaken til at jeg akter å drepe en hver form for offentlig kritikk av denne stengningen, er å markere at jeg, de andre moderatorene og en god del brukere er lei av slikt. Det er ikke for å forhindre dere i å kritisere oss, noe dere er hjertelig velkommen til å gjøre. Men et lite sveip gjennom "tilbakemeldinger" - særlig de stengte trådene og tråder med mange innlegg - forteller dere mer enn nok om hva som har foregått den siste tiden på dette forumet; samt konsekvensene dette har fått. Beklager at jeg tok på meg diktator - masken nå, men jeg håper at årsaken oppfattes og tas til etterretning. Med vennlig hilsen moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg