Gå til innhold

Et sted vi kan dele filer..`?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ivrig bruker av Imesh og winMX , men syns tillbudet er for lite på disse 2.

Så det jeg vil her er at alle kommer med plassene di vett om untatt Imesh og WinMX.

Jeg snakker ikke bare om MP3 , men filmer og kansje spill og. For min del er det filmer jeg er ute etter , men kjekt å kart legge , så spytt ut viss du har noe....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne hvorfor dere sier at dette er å oppfordre til piratkopiering. Hva om det var en som lette etter f.eks. lovlige mp3, lovlige cliparts, bilder, ol...

Jeg vet at dette er et eviggående tema, men jeg måtte bare få fram min mening om alle som har noe mot fildelingsprogrammer. (det blir som å forby salg av hammere fordi det er noen som bruker de til å slå folk i hodet med)

--

[ Denne Melding var redigert av: oyvind_b på 2002-06-28 15:41 ]

Lenke til kommentar

Okey , du sier jeg oppfordre....Kan du ta en analyse med meg , ser ikke en plass jeg oppfordrer til dette jeg....Fra min side var det et spørsmål , og om jeg hadde noen bak tanker om det , så får det bli med i ggraven min!

Lenke til kommentar

Pysete.....ok. så blir den kanskje stengt, men du blir ikk hivi ut av den grunn da !!

han oppfordrer IKKE til å laste ned ulovelig, men et sted der man kan hygge seg med mange fine filer =)

Så spytt ut alt dere vet da vel...........

Jeg venter i spenning...........

Lenke til kommentar

KaZaA lite kan du jo prøve.. Er vel det de fleste bruker!

Og til dere som allerede har svart på tråden: Hvorfor skal dere absolutt drive å leke politi hver gang dere ser en som lager en tråd som kanskje inneholder noe ulovlig? Det er meningsløst.. Syns dere det er morsomt å være den som klarer å gjette hvor lenge det blir til en tråd stenges eller? Kan dere ikke bare la moderatorene vurdere selv om tråden i det hele tatt skal stenges? Nei.. "wannabii-moderatorer" blir et større og større problem her på forumet.. Hvis noen starter en tråd som dere ikke er interessert i, eller en tråd hvor dere ikke kan komme med noe annet enn vettløst, ufornuftig og urelevant tullball, kan dere vel heller bare velge å ikke svare på tråden i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Quote:

Og til dere som allerede har svart på tråden: Hvorfor skal dere absolutt drive å leke politi hver gang dere ser en som lager en tråd som kanskje inneholder noe ulovlig? Det er meningsløst..

hw.no kan bli saksøkt for innholdet på forumet. Hvis de oppfordrer til piratkopiering, en bruker, er det i rettslig øyemed hw.no som oppfordrer.

Vi vil vel ikek miste forumet, vil vi vel?

Det var i hvert fall dette Tele2 fikk smikk på pungen sin på sine bruker forum....

/me wannabe nå eller?

Lenke til kommentar

Quote:

hw.no kan bli saksøkt for innholdet på forumet. Hvis de oppfordrer til piratkopiering, en bruker, er det i rettslig øyemed hw.no som oppfordrer.

Vi vil vel ikek miste forumet, vil vi vel?

Det var i hvert fall dette Tele2 fikk smikk på pungen sin på sine bruker forum....

/me wannabe nå eller?

Hvis noen mener at tråder skal stenges, kan de heller sende en mail til en av moderatorene eller noe sånt.. Det er lite vits i å skrike ut i en tråd at det kanskje er et brudd på retningslinjene der! Vi dødelige kan ikke gjøre noe særlig med problemet uansett..

Grunnen til at jeg nevnte KaZaA til han som startet tråden var for det første at: KaZaA ikke er noe ulovlig program. For det andre at: Vi kan ikke bevise at han har tenkt til å laste ned piratkopiert musikk, filmer, spill etc., da det finnes hauger av lovlige eksempler av disse på KaZaA nettverket (trailere, freeware etc).

Uansett, takk for et fornuftig svar :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...