SpecialUnit69 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Seriøst! jeg kom på at jeg ikke husker det engelske ordet for "STIKKONTAKT".... Trenger hjelp ellers får jeg helt sikkert ikke sove pga. det!! Power outtake? Stick contact ? Power plug? Endret 17. mars 2005 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) hvis ikke jeg tar helt feil her er det vel power outlet som er mest brukt.. @Bandidos Pelle: Power Supply er strømforsyning.. edit: http://images.google.com/images?q=power%20...off&sa=N&tab=wi Endret 18. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 tja, skal vi se... Hvis det er selve støpslet så blir vel 'plug' ganske riktig. Hvis man mener selve greia i veggen må man vel tenke mer i rettningen 'wall outlet', 'electric outlet' eller rett og slett bare 'outlet'. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 I følge min ordbok for elektro er det: female connector, receptacle, socket, socket outlet eller supply outlet. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 socket er vel greit å bruke ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 La oss få 10 poster til som sier variasjoner over det riktige svaret, dere! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 I veggen: mains outlet. På apparatur: mains connector. Slik bruker iaff jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå