assassin Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Jeg har et svært irriterende problem me cd-rommen min, når jeg setter inn et regelmessig nytt spill f. eks (Sims 2, Splinter Cell PT og NFSU) i cd-rommen kommer autorunnen på kjermen og jeg kan instalere spillet. Når jeg skal spille kommer det en feilmelding (cannot find the correct cd-rom, please.............. and reset application.) Dette problemet fikk jeg fikset med å formatere alle stasjoner, men det dukket opp kort etterpå. De som jeg kjøpte pcen av sier at det ikke er noe feil med cd-rommen fysisk. Jeg har en Samsung s617 eller noe dvd-rom. Endret 19. mars 2005 av assassin Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Samme problemet hadde jeg med mine spill. Jeg lastet bare ned "no-cd crack's" til spillene, så slapp jeg det problemet. Har ingen andre tips dessverre. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ikke det at å laste ned "no-cd" cracks til spill er noe å anbefale her. Men hvis det er siste løsning så... Lenke til kommentar
assassin Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 det er lovlig å laste ned crack til et spill som DU har kjøpt, men ikke til andre sine spill eller nedlastede. Det er det samme som dvd-jon slapp unna med: han kunne gjøre hva han vil med noe som HAN har kjøpt. Litt tråkig at jeg ikke har internett på pcen min da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorvidt det er "lovlig" å bruke no-CD-cracks er knekkende irrelevant. Det er et ikke-tema på forumet, noe du gjerne ville fått med det hvis du hadde lest retningslinjene. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 men crack er det einaste han kan bruke nå så, ta med deg cd-rommen til ein annan pc og prøv Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 prøv den i en annen pc. Fungerer den der så prøv å reinstaller windows Lenke til kommentar
assassin Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Viss du har KJØPT spillet i BUTIKKEN og cracker det for deg SELV og INGEN ANDRE er det lov! Jeg prøvde en annen dvd-rom i pcen min, det funka heller ikke. Jeg formaterte hele greia og da funka det i et par dager til det ble feil igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Viss du har KJØPT spillet i BUTIKKEN og cracker det for deg SELV og INGEN ANDRE er det lov! Jeg gjentar meg selv nå, men: Hvorvidt det er "lovlig" å bruke no-CD-cracks er knekkende irrelevant. Det er et ikke-tema på forumet, noe du gjerne ville fått med det hvis du hadde lest retningslinjene. Lenke til kommentar
assassin Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Sorry, misforsto litt!!!! skal ikke gjenta seg. Endret 19. mars 2005 av assassin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå