Mantion Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg formaterte min externe harddisk til FAT filsystemet, men det likte den ikke. prossessen stoppet på 57 % og sa at disken var for STOR for formatet! Jeg skulle jo formatert til FAT32 I begynnelsen fikk jeg ikke til å formatere på nytt, etter restart etc etc. fikk jeg det til. Men nå stopper prossessen underveis! Noen som vet hva som kan hjelpe?!?!?! Tips tas imot me åpne armer! Mantion Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvilket operativsystem? Bruk heller NTFS! (Som brukes med WinXP, Win2000, WIN NT osv) Det er mye mer stabilt og sikkert! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg hadde lignende problemer med en ekstern harddisk som PSU ikke var kraftig nok til å drive, ved siden av alt det strømhungrige stashet i burken min. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Formater den enten med NTFS, eller del den opp i flere FAT32-partisjoner Lenke til kommentar
Mantion Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Nå prøvde jeg å formatere den som NTFS, men den stoppet opp midtveis. Nå formaterer jeg den i FAT32 så får vi se hvordan det går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå