Launch Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har en gammel PC som jeg har fått lagt inn Win2000 Pro på og oppdatert med SP4, nå har jeg fått den på internett og prøver meg på windows update, men det skjer masse rart og den sier det er kræsj i SVhost og at det er feil i registeret og må ha noe fra www.Errorfixer.com og masse tull... Har ignorert meldingene og fortsatt nedlastingen av oppdateringer men nå tar det timesvis å kjøre "Installeringen av oppdateringer" derfra. Noe jeg bør/kan gjøre så den blir iorden ganske raskt? #topic endret av moderator# Endret 18. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har du du antivirus og brannmur? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Ikke kommet så langt, Win er det eneste og jeg tenkte updatene var greiest å få ned først... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg får endel feilmeldinger med en gang jeg har formatert og lagt inn windows 2000 på nytt men den fungerer fint for det. Men var kun noen filer jeg fikk det på. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Har knøvlet til meg alt av crit updates og fått ned ad-aware (fant nesten 200 bad greier uten at jeg har surfet eller lastet ned noe annet enn win update etter at win2K ble lagt inn! :o ) så nå går det fremover... Brannmur og antivirus skal inn nå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har du formatért disken før du la inn Win 2000? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 start -> kjør -> net stop messenger (trykk enter) Så får du bort de meldingene som popper opp på skjermen fra www.errorfixer..... Jeg vil anbefale å laste ned Ad-aware og / eller spybot S&D og kjøre de da jeg har en liten mistanke om spyware på din maskin. Dersom du ikke har antivirus og brannmur anbefaler jeg at du skaffer det FØR du går på nett. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Installering av Windows 2000 Professional (samme fremgangsmåte for Windows XP): Koble fra nettverk/internett under installasjon! Kjør normal installasjon og installer SP4 eller Kjør en oppdatert installasjon med SP4 integrert (slipstreaming) eller Lag en tilpasset installasjon med nLite Deretter installerer du AutoPatcher 2000 (så fremt du har engelsk versjon). Dette er et program som inneholder alle fikser/oppdateringer siden SP4 (som begynner å bli en stund siden). Nå kan du installere de nyeste driverne. Har du ATI/nVIDIA-skjermkort, anbefaler jeg Omegadrivers. Så går turen til Black Viper. Her listes alle tjenester (services) som kjører under Win2k og hvilke som kan skrues av (disables). Dette frigjør minne og gir deg en merkbart raskere Windows! Lykke til! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Takk Jankee, skal skjerpe meg... Har Engelsk Win 2000 nå, men holder på å laste ned en nyere utgave med SP4 integrert. Får prøve med en ny installering hvor jeg følger rådene i tråden, takker så mye for hjelp og tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå