Citizenx Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei igjen! Hadde tenkt å kjøpe meg et nytt høyttalersett til pc'en nå og så at de hadde tilbud på komplett. Det var Creative Høyttaler Inspire 5.1 5300 til 1195kr. Men jeg har et soundblaster 1024 live lydkort og da bre lurer jeg på om det går ann å koble det lydsette til lykortet mitt?? eller trenger jeg et SB 5.1 eller audigy lydkort? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 For å utnytte systemet ditt burde du nok ha et 5.1 kort! Edit: Det er ingen vits å ha et surround system uten et lydkort som som kan styre det!! _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-06-28 16:20 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Selvfølgelig kan du bruke det høyttalersettet til lydkortet ditt. Du kommer ikke til å få brukt senterhøyttaleren noe særlig, men hvorvidt du trenger den er smak og behag egentlig. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Har et problem nå med lydkortet mitt. Jeg har et SB 1024 live lydkort og jeg skulle bare innstalere de nyeste driverne til kortet og nå er det ikke lyd i høyttalerne lenger! stod at driverne passa til audigy og live lydkort men det funka tydeligvis ikke til mitt. ¨hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Bare glem det....har fiksa det nå, var bare noen innstillinger som måtte fixes og trixes med. Fikk nesten "panic" der. men nå er alt bra og lyden er faktisk bedre. [ Denne Melding var redigert av: Citizenx på 2002-06-30 23:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå