JulianR Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg lurer på om når deres omtale av Splinter Cell Chaos Theory blir publisert? Bl.a. GameReactor har allerede omtalt spillet, så da tenkte jeg vel at det ikke er så lenge før Gamer publiserer sin.. men når kommer den? Ellers vil jeg bare si at Gamer.no er en super side med masse bra omtaler, smugtitter og nyheter samt et praktfullt forum! Keep on the good work! Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst. Takk for ros :-) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 det på gamereactor er en artikkel da...om utviklinga av spillet og sånt.. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst. Takk for ros :-) Leverer Gamer.no spillanmeldelser til HjemmePC? Jeg har ikke sett noen anmeldelser i HjemmePC som er identiske med Gamer.no sine? Har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Leverer Gamer.no spillanmeldelser til HjemmePC? Jeg har ikke sett noen anmeldelser i HjemmePC som er identiske med Gamer.no sine? Har jeg misforstått noe? De er naturligvis mye, mye kortere og tabloidifisert i forhold til originalene på Gamer.no. Henholdsvis 550 ord for "månedens spill" og 200 ord for de andre mindre anmeldelsene. Se side 30-33 i nyeste blad (utkom på mandag), og side 40-43 i februarutgaven. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 det på gamereactor er en artikkel da...om utviklinga av spillet og sånt.. Feil! I Mars-utgaven av Gamereactor-bladet er det en anmeldelse av Splinter Cell Chaos Theory. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 det på gamereactor er en artikkel da...om utviklinga av spillet og sånt.. Feil! I Mars-utgaven av Gamereactor-bladet er det en anmeldelse av Splinter Cell Chaos Theory. men så tenkte jeg på gamereactor.no også da.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 det på gamereactor er en artikkel da...om utviklinga av spillet og sånt.. Feil! I Mars-utgaven av Gamereactor-bladet er det en anmeldelse av Splinter Cell Chaos Theory. men så tenkte jeg på gamereactor.no også da.. Siden de har anmeldt spillet i bladet er nok nett-anmeldelsen rett rundt hjørnet. God påske Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Norske spillmedier (i alle fall noen, bla Gamer) mottok spillet på fredag. Så dere må nok ikke vente så lenge tipper jeg. Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst. Takk for ros :-) Dere skrev på listen over ting dere jobber med at en sniktitt var på vei, men det er vel ikke så mye vits nå som spillet kommer ut om 3 dager, eller hva? Edit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=379014 Endret 22. mars 2005 av Master_GF Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst. Takk for ros :-) Dere skrev på listen over ting dere jobber med at en sniktitt var på vei, men det er vel ikke så mye vits nå som spillet kommer ut om 3 dager, eller hva? Edit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=379014 3 dager?! spillet kommer nå den 31mars da...det blir vel 9dager.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) SC3 fikk 9.9 av OXM det er xbox blad, men spillet er vel identisk.. Endret 22. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har spilt spillet selv, og ga det 91%. Veldig bra, men har også noen minuspunkter. Teknisk mesterverk. Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den kommer så snart vi får testet spillet. Jeg vet ikke hva GameReactor har basert sin anmeldelse av (du er sikker på at det er en anmeldelse, og ikke en sniktitt?), men vi har kun fått tilgang på en preview av Ubisoft sålangt. Vi har bedt om anmelderkopi for trykt media også mange ganger fordi vi ønsker å få det med i neste HjemmePC (Gamer.no er leverandør av spillanmeldelser der), men har ikke fått noe som helst. Takk for ros :-) Dere skrev på listen over ting dere jobber med at en sniktitt var på vei, men det er vel ikke så mye vits nå som spillet kommer ut om 3 dager, eller hva? Edit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=379014 3 dager?! spillet kommer nå den 31mars da...det blir vel 9dager.. Mente 9 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 weey..gleder meg bare mer og mer... bare 8dager igjen! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Nå har gameroobie.com også publisert deres omtale av Splinter Cell 3. Gleder meg veldig til Gamer's omtale (som jeg håper kommer snart). PS. Kun 1 uke til SC:CT dukker opp i butikkhyllene! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ign har kommet med en anmeldelse også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå