csboy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvor kan du laste ned en musdriver som du kan skri av musakselarsjonen med? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 'skri av'...? mener 'skru av' - veel, selv om jeg har ei trådløs Logitech mus, så bruker jeg kun ms standard-driver, og den kan man enkelt skru ned aksellerasjon til '0' på glidebryteren. D.v.s. det er ikke nødvendig å legge inn produsentens musedriver, hvis den mangler den muligheten. Kan vel slette originaldriver og akseptere window's default driver - har musa en drøss med knapper som man vil skal fungere, så må man trolig finne seg i å bruke produsentens originale drivere. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.ph...t=000370#000001 Complete instructions to disable mouse acceleration in Windows XP- 1) Install Mouseware 2) Go to the 'Mouse' section of your Control Panel 3) Highlight the 'Motion' tab 4) Select 'No' under the Acceleration option 5) Click the 'OK' or 'Apply' button 6) Download mouse_fix.zip 7) Extract the contents of this file to your hard disk 8) Right click on the .reg file and select the 'Merge' option Disabling mouse acceleration under control panel removes the driver level implementation, meaning that the actual Logitech Mouseware accel is disabled. This does not, however, fix the 'problem' that every fresh install of Windows XP contains built in mouse settings that cannot be altered by basic mouse drivers. Because of this, you must install the registry fix as a complement to the Mouseware drivers. Both of these settings work together to provide a truly 'accurate' gaming experience. Endret 17. mars 2005 av OterOter Lenke til kommentar
csboy Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har klart å laste ned en mx510 driver ,som jeg ikke likte. Derfor lurer jeg på hvor jeg kan få tak i standar musdriver. Med den driveren jeg har nå kan jeg ikke skru av akselerasjonen. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jo det kan du. Les linken jeg la ut. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fjern mx510 driver i legg till/fjern programmer..Reboot og den gamle driveren er der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå