DementedAlbino Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 For to dager siden sluttet msn å virke. Den nekter å la meg logge på, og gir meg feilkode Ox8100370. Noen jeg kan gjøre for å få msn til å virke igjen? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har du prøvd å logge inn på andre pcer, eller logge på med en annen konto på din egen? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Om jeg logger på min samboer sin brukerkonto, så virker msn helt fin derfra. Er bare fra min brukerkonto det ikke virker. Er faktisk ingen som kan logge på msn via min brukerkonto, så er tydelig at det bare er her problemet er. Har avinstalert msn og lagt inn på nytt, men hjelper ikke. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Prøvd å logge inn med hotmail? Eller har du kanskje ikke hotmail? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har en msn adresse. Er jo rart at jeg kan logge meg på om jeg er på en annen brukerkonto på denne pcen, men ikke når jeg er på min egen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Nå virker faktisk ikke heller IE. Kommer meg bare på nett via opera. Ikke at det gjør noe, men vil tro der er en sammenheng mellom IE og msn problemet mitt. Noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hentet fra http://forums.happy-messaging.com/discus/m...es/35/2626.html 0x8100370 1. open msn messenger. 2. click "to sign in with different account, click here" 3. click "Get a .NET Passport" 4. and follow the instructions to re-register your .NET passport account. don't create new .NET passport account, just re-register. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Har funnet ut hva problemet er nå, og det ser ut til at ingen av microsoft sine programmer klarer å koble seg til nett nå. Alle office produktene står fast, IE og msn står fast, live update står fast osv... Noen som har en ide hva som kan være feil, hvilke innstillinger jeg kan ha rotet med for at dette har skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå