Desses Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Finnes det botter i CS:S? Har console som fungerer men får ikke add_bot til å fungere. Finner ikke profilen får jeg som beskjed. Noen som kan forklare enkelt og greit? Sikkert mange som har spurt om dette før, men kunne ikke finne noe etter utallige søk så jeg spør dere. På forhånd takk! Edit: Et lettere spørsmål: HVa skal jeg skrive etter "add_bot" i console? Endret 17. mars 2005 av Desses Lenke til kommentar
Desses Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) add_bot ct/t elns. Har prøvd det også, får samme melding som ved bruk av add_bot. Edit: Jeg får: ] bot_add_t Error: CreateBot() failed. Endret 17. mars 2005 av Desses Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 du kan jo prøve å krysse av for add bot før du hoster game. det er lenge siden opdateringene med boter kom. spiller du bare offline, er det en ide å koble på en gang for opdateringer nå Lenke til kommentar
Desses Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Mener jeg fullførte updaten i stad jeg men. Hvor skal jeg huka av for add bot? Finnes ikke i vinduet mitt som kommer opp når jeg creater servere. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har du en sånn haxx0r 1337 utgave av source eller nå sånt!? Det der hørtes rart ut! Kan jo alltids prøve å installere steam på nytt! Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 sånn skal det se ut når du creater server! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå