Gå til innhold

VcD - SVcD - Andre Program

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en MEGET bra CD. Den inneholder det du trenger for og rippe DvD filmer, samt andre nyttige program.(Nero.Easy Cd Creator.+++)

Hvis du skal kopiere DvD til VcD eller SVcD starter du med og legge inn DvD filmen i din spiller og åpne den i WinDvD 4, dette for og fjerne "beskyttelsn", så åpner du DVDx programmet og følger bruksanvisningen.(angi filstørelser feks 690mb.)Å se etter noen timer, avhengig av din Pc,ligger filene på hardisken din ferdig til og brennes via Nero 5.5.8.2 med MPEG-2SVCD Plug In. Du kan sevsagt velge bildelyd . Jeg prøvde DVDx til og rippe til MPEG-2 (SVCD), da fikk jeg filer med meget god kvalitet samt 6 kanals Surround. Send meg en mail hvis du trenger noen program.(det jeg ikke har,skaffes) Info om hva som er på cd`n min,Mail Meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

warez??dessuten tror jeg at folk har det meste av programmer. Det er ikke vanskelig per idag. De fleste her på forumet sitter med fast linke ( bredbånd ) og kan laste ned fortere enn det tar å sende cd'en din med post!

Anyway, don't fuck with daddy!

Lenke til kommentar

Warez SUCK`S....

Dette er program jeg har betalt for eller modifisert selv.

Divx er lik DRITT program. Det kan kun lage AVI filer, ikke VCD eller SVCD i en opperasjon med kun ett program...

Jeg har testet SVCD i MPEG-2 format med 6 Kanalers Lyd og Norsk Tekst....Så du DIVXdude..prøv det med DIVX.

Greit med ADSL...men hvor finner du mine program og eventuelt modifiserer de?

Dessuten er warez sine sider et kaos av popups og falske linker, samt virus innebygd i HTML kodene.

I dont fuck with daddys.

But you can fuck a duck and try to fly...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...